מכבי תל אביב הפועל רעננה


החלוץ כבש שער בכל מחצית בכדי להעניק למכבי ניצחון ראשון העונה בגביע הטוטו

לאחר תיקו החוץ בנתניה ביום שלישי אירחה היום מכבי את הפועל רעננה למשחק השני בבית ב' של גביע הטוטו. אצטדיון "המושבה" היה התפאורה עקב עונש רדיוס מהעונה שעברה שהוציא את הצהובים מחוץ לבלומפילד למשחק אחד. המאמן אוסקר גארסיה ערך חמישה שינויים בהרכב לעומת זה ששיחק בנתניה כאשר אחד מהם נכפה עליו בעקבות פציעתו של שפונגין בחימום והחלפתו ע"י ייני.

Badash

המחצית הראשונה החלה בקצב איטי וללא אירועים מיוחדים עד הדקה ה-23 אז הגיע המצב המסוכן בראשון שגם נגמר ברשת. אריק ינקו שוער רעננה היה זה שהוציא את הכדור מהרשת לאחר רוחב של איגיבור שמצא את בדש חופשי בשביל לקבוע 0-1 צהוב. בדקות שלאחר מכן האורחים מרעננה היו קרובים מאוד להשוות עם שתי הזדמנויות טובות. אנתוני נוואקמה מצא רק את הגוף של ברק לוי וצ'אם ממאדו בעט החוצה מתוך תיבת החמש. לאחר שבדש כבש החלוץ השני של הצהובים, עדן בן בסט ניסה לסיים את המחצית עם שער משלו אך ההקפצה שלו נקלטה ע"י ינקו ומכבי ירדה להפסקה עם יתרון קטן.

Celebrations

המחצית השנייה החלה בצורה דומה לראשונה כאשר שוב שער של ברק בדש היה האירוע המשמעותי הראשון. הגבהה מדויקת של ראדי שנכנס כמחליף מצאה את החלוץ שהמשיך בנגיעה לרשת והכפיל את היתרון הצהוב בדקה ה-67. עשר דקות עברו וראדי בעצמו היה קרוב מאוד להרשית את השלישי לאחר רוחב מצוין של בן חיים. הדיפה של ברק לוי למספרת של אלי בבייב דקה לסיום חתמה שער נקי נוסף של מכבי וניצחון ראשון העונה בגביע הטוטו, 0-2 על הפועל רעננה. אחרי שני משחקים לצהובים ארבע נקודות ומשחק נוסף מול הפועל ת"א לו עדיין לא נקבע מועד.

המשחק הבא במסגרת מקומית ייערך גם הוא ב"מושבה" כאשר הצהובים יתארחו ביום ראשון הבא (24.8, 20:15) אצל מכבי פ"ת במחזור הראשון של ליגת Winner. לפני כן תתארח מכבי ביום חמישי הקרוב (21:15) אצל אסטרס טריפוליס במשחק הראשון מבין שניים בפלייאוף האירופה ליג.