מכבי תל אביב מאריבור


מכבי מסיימת ב 2-2 את משחק הבית מול מאריבור ומודחת ממוקדמות ליגת האלופות. בשישי הגרלת פלייאוף האירופה ליג.

כמעט 900 אוהדים צהובים הגיעו הערב (שלישי) ללרנקה בקפריסין כדי לתמוך באלופת המדינה במירוץ ליגת האלופות אולם לצערם זה לא הספיק כשמשחק הגומלין מול מאריבור הסלובנית הסתיים ב 2-2 ובשקלול המשחק הראשון בו ניצחו הסלובנים 0-1 הם ימשיכו לפלייאוף ליגת האלופות.

https://www.youtube.com/watch?v=fcKCDubRDMI&feature=youtu.be 

טבארס האורח ניסה להעלות את הסלובנים ליתרון מהיר בדקה השניה אך חואן פאבלו היה במקום, מנגד ערן זהבי ניסה בבעיטה מרחוק בדקה ה- 34 אך הכדור לא פגש את המסגרת. בדקה ה-35 הסלובנים כבשו שער חוץ שהרחיק את מכבי מהחלום, זאת לאחר שבוהאר בעט מהרחבה, חואן פאבלו הדף ואת הכדור החוזר הרשית איברהימי. הצהובים חזרו למשחק שש דקות לאחר מכן כשטל בן חים קיבל כדור ברחבה ממיכה ומול האנדנוביץ' כבש את השוויון שהחזיק מעמד עד המחצית.

בן בסט

את המחצית השניה פתחה מכבי בלחץ על אלופת סלובניה ובדקה ה-54 הלחץ נשא פרי כשעדן בן בסט השתלט על כדור ברחבה אחרי ערבוביה ובעט חזק ומדויק לרשת כדי לכבוש את שער הבכורה שלו במדים הצהובים ולקרב את מכבי לחלום האלופות. לצערה של אלופת המדינה היתרון החזיק מעמד פחות מדקה כשבדקה ה-55 כדור גובה לרחבה עבר את עמרי בן הרוש ומצא את איברהימי חופשי כדי לנגוח את השוויון הסלובני. הצהובים לא התייאשו וניסו להחזיר את היתרון כשבן בסט בעט חזק בדקה ה-66 אך הכדור עבר ליד העמוד, בדקה ה-83 פריצה של ראדי הסתיימה בכדור שנהדף כמעט מקו השער. עד לסיום מכבי לא הצליחה לכבוש והודחה מהמשך דרכה מהמפעל, אולם כבר בשישי הקרוב הקבוצה תשתתף בהגרלת מוקדמות האירופה ליג.

מיכה