מכבי תל אביב אסטרס טריפוליס


מכבי תל אביב הפסידה הערב 0-2 לאסטרס טריפוליס במשחק הראשון מבין שניים בשלב הפלייאוף של מוקדמות האירופה ליג. המארחים סיכנו יותר את השער של מכבי תל אביב ובדקה ה- 29 עלו ליתרון משער של פאבלו מסה אחרי בעיטה מהאוויר. כבר בדקה השנייה של המחצית השנייה המארחים הכפילו את היתרון אחרי שהבלם גיורגוס זיסופולוס דחק את הכדור לשער מתוך תיבת החמש. עד לסיום הצהובים, שעלו הערב לראשונה בלבן, ניסו לאיים על השער והגיעו לשתי הזדמנויות טובות לקראת סיום, אבל התוצאה נשמרה. בשבוע הבא הקבוצות תפגשנה בשנית, הפעם באצטדיון פאפאדופולוס בלרנקה, למשחק הגומלין בו תיקבע זהות העולה לשלב הבתים של האירופה ליג.

האווירה הפסטוראלית באצטדיון השליכה על הדקות הראשונות שהתנהלו באווירה נינוחה מצד שתי הקבוצות. בדקה השמינית ראדי סיימה התקפת מעבר עם בעיטה חדה ברגל שמאל שהוסטה לקרן דרך אחד משחקי ההגנה. מהעבר השני חואן פאבלו התעופף לשמאלית של רולה שעשתה את הדרך לכיוון המסגרת. המארחים הביאו הרבה מהירות למשחק ההתקפה שלהם אבל לא סיכנו מספיק את השער. בדקה ה- 29 הגנת מכבי תל אביב התקשתה פעמיים להרחיק את הכדור שנעצר בחזה של פאבלו מסה ומשם טס בבעיטת יעף לפינה הרחוקה של השער. בתוך תוספת הזמן זהבי הפתיע עם בעיטה נייחת ממרחק, אבל תיאודורופולוס היה במקום בשביל להדוף לקרן שהפכה להזדמנות נוספת של זהבי שנבלמה אצל השוער.

דקה וחצי מפתיחת המחצית השנייה בן בסט הרחיק מהקו נגיחה של דה בלאסיס, מאסה בעט את הריבאונד והבלם זיסופולוס דחק מקרוב לשער. השער השני שינה את קצב המשחק, המארחים ניסו להניע את הכדור ולשרוף את השעון. בדקה ה-57 בן בסט קיבל את הכדור מאחורי קו ההגנה, חלף על פני השוער, אבל מזווית קשה בעט החוצה. זהבי ומיכה ניסו את כוחם בבעיטות מחוץ לרחבה אבל לא הצליחו למצוא את הרשת של המארחת. מהעבר השני דה בלאסיס חדר לרחבה, העביר את הכדור לרגל שמאל ובעט כדור שנבלם לקרן. חמש דקות לסיום נוסא פספס הזדמנות מצוינת מתוך הרחבה, כשמהעבר השני באראלס נשאר לבד מול חואן פאבלו אבל הקפיץ ברשלנות כדור שנבלם אצל השוער. דקה אחרי, פריצה קיבל את הכדור מאחורי קו ההגנה ובעט לגופו של השוער את הניסיון האחרון במשחק. בשבוע הבא הקבוצות ייפגשו למשחק הגומלין בלרנקה.