מכבי תל אביב הפועל באר שבע


שערים של זהבי ובן חיים לא הספיקו לצהובים שירדו מנוצחים לאחר סיום דרמטי

קצת פחות מחמישה חודשים לאחר שחגגה אליפות במגרש הכי דרומי בליגת העל חזרה היום מכבי לוסרמיל למפגש מול הפועל באר שבע. הצהובים הגיעו במטרה להישאר הקבוצה המושלמת היחידה לאחר שלושה מחזורים ולמרות שלחצו ברוב שלבי המשחק יצאו ללא אף נקודה לאחר הפסד 3-2. מכבי השוותה פעמיים במשחק דרמטי שכלל שלשוה שערים בחמש הדקות האחרונות אך שער של ברדה בדקה ה-88 קבע הפסד ליגה ראשון למכבי בעונת 14/15.

פתיחת המשחק לא האירה פנים לאלופה כאשר כבר לאחר שלוש דקות אליניב ברדה הגיע מול חואן פאבלו והעלה את המארחים ליתרון. הצהובים לא נבהלו מהיתרון המוקדם והחלו ללחוץ את שערו של אוסטין אג'ידה. ארבע דקות לאחר השער של באר שבע אלברמן בעט לקורה והריבאונד של מיכה שנבעט פנימה נפסל ע"י הקוון. בן בסט היה הבא בתור עם שני ניסיונות רצופים שלא מצאו את הרשת ועשר דקות לסיום המחצית זהבי נעצר אצל אג'ידה ממצב מצוין. האחרון לנסות את מזלו במחצית הראשונה היה מיטרוביץ' שבבעיטה מדודה מחוץ לרחבה מצא רק את הצד הפנימי של הקורה ולא את הרשת.

הלחץ הצהוב לא נרגע גם בפתיחת המחצית השנייה כאשר זהבי שנהדף ע"י אג'ידה ואלברמן שהחמיץ במעט את המשקוף היו קרובים לשוויון. בדקה ה-56 סוף כל סוף נפרץ הסכר כאשר זהבי הוכשל ברחבה ותירגם את כדור העונשין לשוויון המיוחל. חואן פאבלו נדרש לעצירה משמעותית ראשונה כמה דקות לאחר מכן מבעיטה של בוזגלו ומנגד בן בסט סחט הדיפה נוספת מאג'ידה. בדקות שלאחר מכן קצב ההזדמנויות נרגע אבל זו רק הייתה ההכנה לסיום מטורף למשחק. חמש דקות לסיום ברדה החזיר את היתרון להפועל ב"ש רק כדי שבן חיים ישווה שוב עבור הצהובים כעבור שתי דקות. חלוץ הצהובים עט על כדור שאג'ידה הדף ממיכה וקבע 2-2 עם בעיטה לרשת הגבוהה. לא עברה דקה נוספת וברדה שוב החזיר את היתרון למארחים עם נגיחה שמצאה את הפינה של חואן פאבלו וקבעה את תוצאת הסיום.