מכבי תל אביב הפועל פתח תקווה


בן הרוש ורייכרט עם שער בכורה עזרו למכבי להשלים את המלאכה ולהעפיל לחצי גמר גביע הטוטו

הכרטיס לחצי גמר גביע הטוטו נראה קרוב מאוד לכיס לפני הגומלין היום במושבה נגד הפועל פ"ת אך הצהובים עדיין היו צריכים להשלים את המשימה. שחקני מכבי אכן עשו זאת עם 2-0 היום ו 8-0 בסיכום שני המשחקים שהבטיח את הכרטיס לחצי הגמר. המאמן פאקו אייסטאראן העניק בכורה העונה לבן רייכרט ועשה בסך הכול עשרה שינויים לעומת ההרכב שפתח במפגש הראשון של רבע הגמר בבלומפילד. השחקן היחיד שנשאר ב-11 הפותחים היה עומרי בן הרוש.

המגן של הצהובים זכה לענוד את סרט הקפטן וכבונוס נוסף גם זכה לשחזור של השער מהמפגש בין הקבוצות. בשבוע שעבר זה היה בדקה ה-22 והיום בן הרוש חיכה דקה אחת נוספת בכדי לנצל כדור קרן, הפעם של לוגסי בכדי לכבוש ברגל שמאל ולהעלות את קבוצתו ליתרון. עדן בן בסט שגם הוא כבש בניצחון 0-6 בבלומפילד היה קרוב להגדיל את היתרון לפני ההפסקה אך הבעיטה השטוחה אצלו נעצרה ע"י קאלה. בסוף המחצית הראשונה הצהובים שמרו על היתרון הקטן של בן הרוש לא לפני שדור מיכה החמיץ הזדמנות נוספת.

שלוש דקות בלבד בתוך המחצית השנייה השער השני של מכבי אכן הגיע והכובש היה זה שחגג היום בכורה רשמית בצהוב. בן רייכרט הגיע ראשון להדיפה של קאלה לאחר ניסיון של בן בסט ובעט חזק לפינה בכדי לקבוע 2-0. נוסא איגיבור שעדיין מחפש את השער הראשון שלו במדים הצהובים כמעט ועשה זאת עם בעיטה חזקה מהאוויר שעלתה מעל השער. עד לסיום מיכה ומרגוליס ניסו לכבוש ומנגד דור חוגי החמיץ הזדמנות טובה מול ברק לוי שעזר למכבי לשמור שוב על שער נקי. למעשה מכבי לא ספגה בכל ששת משחקיה העונה במסגרת מקומית, חמישה בגביע הטוטו ואחד בליגה. ביום ראשון הקרוב תחזור מכבי למשחקי הליגה כאשר תארח (20:15) בבלומפילד את הפועל רעננה במסגרת המחזור השני.