מכבי תל אביב בית"ר תל אביב/רמלה


צמד של ברק יצחקי ושערים של ברק בדש ובן רייכרט העניקו מקום בשמינית הגמר

מכבי תל אביב עשתה הערב את המוטל עליה והעפילה לשמינית גמר גביע המדינה בזכות ניצחון 1-4 על בית"ר תל אביב/רמלה. הדומיננטיות של הצהובים לא הוטלה בספק לאורך כל שלבי המשחק ולמעט ארבע דקות של חרדה בהן האורחת הישוותה את התוצאה לא נרשמה דרמה מיותרת. מי שסימן ציון דרך משמעותי הוא ברק יצחקי שערך הופעה שנייה בלבד העונה אחרי שנעדר תקופה ארוכה בגלל פציעה. החלוץ כבש תוך 3 דקות והוסיף את השני בפתיחת המחצית השנייה כשבין לבין ברק בדש העניק את היתרון אחרי שאבי אבינו השווה זמנית מכדור עונשין. לקראת סיום המשחק בן רייכרט חגג שער שני העונה אחרי מבצע אישי וקבע את תוצאת המשחק.

על רקע האכזבה מהשנים האחרונות מכבי תל אביב החלה את הדרך לגביע וכבר אחרי שלוש דקות חגגה את השער הראשון. בן רייכרט העביר את הכדור לגאל מרגוליס שהגביה לרחבה וברק יצחקי סיים את המהלך בבעיטה מקרוב. המארחת לא הרימה ידיים ובדקה ה- 24 נהנתה משריקה של אוראל גרינפלד לפנדל בטענה שקרלוס גארסיה הכשיל את לוטטי. אבי אבינו ניגש לבעוט, הכניע את ברק לוי והחזיר את הקבוצה של סלובודן דראפיץ' למשחק. ארבע דקות בלבד לקח לדור פרץ לדהור לכיוון השער ולשחרר בעיטה שנהדפה בצורה לא טובה מידי השוער, לפני שברק בדש קפץ על המציאה והחזיר את היתרון לצהובים.

שבע דקות בתוך המחצית השנייה מכבי תל אביב כבשה את השלישי, אחרי שדן איינבינדר העביר כדור גדול ליצחקי שהתעופף כדי לכבוש את השני שלו במשחק. החלוץ המתקמבק חגג צמד ראשון מאז שכבש מול איינטרכט פרנקפורט לפני שנה וחודשיים וכרגיל עשה זאת בסטייל. בדקה ה- 55 ראדי ניסה את כוחות בבעיטה מחוץ לרחבה, הכדור נהדף לרגליים של יצחקי שהיה חייב להשלים שלושער אבל נבלם מקרוב אצל קלר. ראדי המשיך להיות פעיל ובדקה ה- 69 סחט מהשוער זינוק מרשים, שלוש דקות אחר כך רייכרט חטף כדור במרכז המגרש, התקדם לכיוון הרחבה ובעט כדור חזק שפגע במגן וננעץ בחיבורים. מכבי תל אביב יכולה לסמן לעצמה וי ראשון וכבר בשבוע הבא תדע את יריבתה בשלב הבא.