מכבי תל אביב מ.ס אשדוד


מכבי מנצחת 1-0 באשדוד משער של מיטרוביץ'. פאקו הורחק, מכבי שברה שיא אי ספיגת שערים בליגה.

המגרש באשדוד מהווה מגרש קשה במיוחד עבור מכבי ת"א בשנים האחרונות, הנצחון האחרון הושג בו ב 27.9.2010 אך הערב (שבת) רשמה מכבי נצחון חוץ יקר על האשדודים משער של ניקולה מיטרוביץ' בדקה ה-39. חואן פאבלו לא ספג במשחק וסייע למכבי לשבור את שיא אי-ספיגת השערים הרצופה של מכבי ת"א במשחקי הליגה, שיא אותו יוכלו הצהובים אף להאריך במשחק הליגה הבא נגד הפועל ת"א ביום שני הבא.

מיטרוביץ'

המשחק נפתח באשדוד לעיני 2,400 צופים בלבד לאחר שמרבית אוהדי מכבי ת"א בחרו להחרים את המשחק בגלל מחירי הכרטיסים. ערן זהבי ניסה לבעוט מרחוק בדקה השישית אך הכדור עבר מעל למשקוף. מהצד השני אינברום השתלט על הכדור ברחבת מכבי בדקה ה-19 וירה כדור חזק שעבר סמוך לקורה. טל בן חיים שפתח באגף שמאל העביר את הכדור מרגל לרגל בדקה ה-32 אך הכדור שבעט נהדף ע"י מרציאנו. בדקה ה-39 הגיע הרגע של ניקולה מיטרוביץ' שקיבל כדור מבן חיים וירה כדור אדיר מעשרים וחמישה מטרים אל בין חיבורי הקורות של מרציאנו כדי להעלות את מכבי ליתרון. אבו ענזה עוד ניסה להשוות בדקה ה-42 אך הפריצה הסוחפת שלו נהדפה בהירואיות ע"י חואן פאבלו.

בן הרוש

המחצית השניה היתה שקולה מאוד ובמהלכה הורחק מאמן מכבי ת"א פאקו אייסטאראן ע"י השופט לירן ווקסברגר בעקבות פניה לקוון. בדקה ה-72 דור מיכה העביר כדור גובה מדויק לראשו של ערן זהבי שנגח משלושה מטרים למסגרת אך מרציאנו הצליח להדוף. במידה ומכבי לא היתה סופגת עד הדקה ה-77 הרי שהיא היתה שוברת את שיא הדקות של אי ספיגת שערים בליגה וחואן פאבלו דאג שכך יהיה בשתי עצירות מרהיבות, הראשונה בדקה ה-74 מבעיטה של ניב זריהן המחליף שבעט חופשי ברחבה והשניה בדקה ה- 76 בה ירו בלו ירה טיל אדיר מקצה הרחבה אך השוער הספרדי הדף לקרן כדי לוודא שהשיא נשבר. עד לסיום המשחק לא נרשמו הזדמנויות בולטות נוספות והצהובים שוברים את ה "נאחס" במגרש הי"א.

בשבוע הבא תארח מכבי את הפועל אשקלון (שלישי, 21:00) במסגרת שמינית גמר גביע המדינה וביום שני הבא תארח את הדרבי הגדול (20:55) נגד הפועל ת"א.