מכבי תל אביב בני סכנין


זהבי (45) ומיכה (83) כבשו וקטעו רצף של שלושה משחקי ליגה עם ניצחון מספר 16 העונה

שלושה משחקי ליגה ללא ניצחון הספיקו למכבי תל אביב ששוב שמרה על הבית עם ניצחון 0-2 על בני סכנין. הצהובים רשמו שער נקי מספר 11 העונה בליגה וציון דרך נוסף נרשם ע"י זהבי שהגיע לעשרים שערי ליגה עם השער הראשון של מכבי, שניות לסיום המחצית הראשונה. דור מיכה המשיך במחצית השנייה עם שערו השני העונה והצהובים סימנו וי על משחק ליגה חשוב, שני מחזורים לפני הפלייאוף וארבעה ימים לפני הגומלין בגביע המדינה מול ק"ש.

Igiebor

המחצית הראשונה הייתה שייכת למכבי ת"א שהחזיקה בכדור בחלקים גדולים מהזמן וניסתה לפרוץ את הגנת האורחים. איגיבור היה הראשון לחדור מעבר לקווי ההגנה והרוחב שלו ספק נגע ביד של איציק כהן והגיע לבן בסט שסחט הדיפה מקדוש. חלוץ מכבי המשיך להיות פעיל כאשר ניסיון שלו בכדור ראשון מהיר מצא שוב את קדוש מוכן. כאשר השריקה למחצית התקרבה ערן זהבי נכנס לעניינים. בעיטה שטוחה וחדה חמש דקות להפסקה נהדפה בקצות האצבעות של קדוש ששניות לפני הירידה לחדר ההלבשה לא הצליח לעצור את זהבי. הקשר אסף ניסיון בעיטה של ראדי, התקדם ברחבה ומול שוער סכנין כבש שער ליגה מספר 20 העונה.

Zahavi

במחצית השנייה למעט ניסיון של קאצ'ובה בדקות הראשונות הסיפור חזר על עצמו כאשר התנועה הייתה בעיקר בכיוון אחד. זהבי שוב בחן את קדוש שקלט וטל בן חיים, בנגיעה הראשונה שלו לאחר שעלה מהספסל נגח כדור שגילח את הקןרה, אך מהצד הלא נכון. כך נשמר לו היתרון הקטן של מכבי עד הדקה ה-83 כאשר דור מיכה התקדם ושלח ברגל שמאל כדור מדויק לפינה שקבע 0-2 צהוב. מיכה היה קרוב מאוד מיד לאחר מכן לשער שני, אך קדוש הדף לקרן כאשר הצהובים לחצו בניסיון להבקיע עוד שערים.

Micha

 שריקת הסיום קטעה את התקפות הצהובים וקבעה כי מכבי ת"א חוזרת לנצח בליגה לאחר שלושה משחקים ומגדילה זמנית את הפער בפסגה לארבע נקודות. ביום רביעי יחזרו הצהובים לבלומפילד בניסיון להרוויח את הכרטיס לחצי גמר גביע המדינה על חשבון עירוני קרית שמונה.