מכבי תל אביב הפועל חיפה


ניצחון שלישי העונה על הפועל חיפה העניק לקבוצת הנוער את הכרטיס לרבע הגמר

שבוע בלבד לאחר מפגש הליגה ביניהן אירחה מכבי ת"א 'שחר' את הפועל חיפה במסגרת שמינית גמר גביע המדינה לנוער. הניצחון 0-7 בקרית חיים סימל את הכושר הנפלא של קבוצת הנוער בליגה שם היא נהנית מרצף של שבעה ניצחונות רצופים. הצהובים שמוליכים את הליגה לנוער קיוו לקחת את הכושר הטוב גם לגביע המדינה לנוער ולהרוויח את הכרטיס לרבע הגמר. המשימה הוכתרה בהצלחה עם ניצחון 0-5 משכנע, שבוע לפני הדרבי מול הפועל ת"א בליגה.

הצהובים נראו נחושים להשלים ניצחון שלישי העונה על הפועל חיפה וכרגיל פתחו את המשחק עם לחץ על שער היריבה. לאחר הזדמנות טובה של מאוויס צ'יבוטה היה זה שותפו להתקפה רז יצחק שכבש את השער הראשון. גבריאל קניקובסקי בעט לשער ויצחק השתלט על הכדור החוזר כדי לקבוע בקלילות 0-1. שחקני מכבי נסו גם מרחוק באמצעות כדור חופשי מסוכן של יונתן כהן שמעט לאחר מכן היה מעורב בשער השני של הצהובים. כהן הגביה כדור קרן, מאוויס המשיך מהאוויר עם מסירה נוספת שהשאירה את סוהיל ארמלי חופשי מול רשת חשופה כדי להוריד את מכבי ת"א 'שחר' למחצית ביתרון 0-2.

בשבוע שעבר מתן חוזז נכנס כמחליף בהפסקה וכבש שלושער וגם היום הקשר עלה מהספסל וניסה להטביע את חותמו עם בעיטה שחמקה ליד העמוד. מי שכן הצליח להגדיל את התוצאה היה סוהיל ארמלי שבדקה ה-70 חתם מבצע אישי מצוין עם בעיטה מדויקת מזווית קשה. כעבור שש דקות ארמלי עבר לתפקיד המבשל כאשר המרוויח מכך היה יונתן כהן שקבע 0-4 צהוב. מחליף נוסף של הצהובים, דור גלילי קיבל שתי הזדמנויות מצוינות אך השוער ושחקן הגנה שהרחיק מהקו מנעו ממנו לכבוש את החמישי של מכבי ת"א 'שחר'. מי שכן עשה זאת היה יונתן כהן שבדקת הסיום קבע 0-5 וחתם בסטייל את העפלתה של מכבי ת"א 'שחר' לרבע גמר גביע המדינה לנוער. בשבת הבאה יחזרו הצהובים למשחקי הליגה עם דרבי ביתי מול הפועל ת"א.

צילום: חן סדרס