מכבי תל אביב הפועל חיפה


מכבי ת"א הפסידה לראשונה מאז נובמבר 2014 לאחר 2-0 ב'סמי עופר'

לאחר תיקו מול בית"ר ירושלים וניצחון על מכבי חיפה חזרה מכבי ת"א בפעם השלישית העונה לאצטדיון 'סמי עופר', הפעם למפגש מול הפועל חיפה. לצערם של הצהובים הפעם השלישית לא האירה פנים והם ספגו הפסד ליגה שלישי וראשון מאז המחזור התשיעי. שער של מהראן לאלה במחצית הראשונה וטאדאש קיאנסקאס במחצית השנייה הכניעו את שחקני מכבי ת"א שניסו וניסו, אך סיימו משחק שני בלבד העונה ללא שער זכות.

Before the match

מכבי ת"א חיפשה לרשום ניצחון שלישי העונה בכל המסגרות על הפועל חיפה, אך דווקא המארחים פתחו טוב עם ניסיון של סטיבן כהן שפגע בקורה. למעט כדור שפגע בייני וכמעט נכנס ההגנה של הפועל חיפה הגבילה את כמות המצבים של הצהובים בפתיחה. מנגד החניכים של המאמן הטרי טל בנין המשיכו לנסות ולעקוץ במתפרצות כאשר באחת מהן הם גם הצליחו. ברק לוי הצליח לעצור את מהראן לאלה פעם אחת, אך בניסיון השני החלוץ בעט לקורה ופנימה. זהבי ניסה להגיב מיד לאחר השער, אך קובאר קלט את הבעיטה החזקה שלו.

Mitrovic

עם תחילת המחצית השנייה פאקו אייסטאראן רענן את השורות עם חילוף כפול שראה את ורמוט ומיכה נכנסים במקום ראדי ובן בסט. שני המחליפים כמעט חיברו שער שוויון למכבי עם מהלך משותף שהסתיים עם בעיטה של ורמוט והדיפה של קובאר. טיבי היה הבא בתור לנסות את מזלו ולאחריו זהבי מצא את קובאר מוכן עם בעיטה חזקה מרחוק. דווקא אז, בתוך הלחץ הצהוב כדור קרן של הפועל חיפה הכפיל את היתרון שלה עם נגיחה מדויקת של קיאנסקאס. בן חיים היה האחרון לנסות את מזלו, אך שריקת הסיום של זיו אדלר בישרה על הפסד מפתיע לצהובים. שניות לפני השריקה ניקולה מיטרוביץ' ראה את האדום לאחר דין ודברים עם השופט. ביום רביעי תצא הקבוצה למשחק הראשון במסגרת רבע גמר גביע המדינה מול עירוני קרית שמונה.