מכבי תל אביב מכבי נתניה


מכבי סיימה ב 3-3 את משחק החוץ נגד מכבי נתניה משערים של מיכה, בן בסט וזהבי.

מכבי ת"א שוב הגיעה לבקר באצטדיון בנתניה, הפעם במשחק חוץ נגד מכבי נתניה וסיימה אותו בתיקו 3-3 לאחר משחק רב אירועים מצד שתי הקבוצות. בדקה השישית רן רול פרץ מאגף ימין ובעט כדור שטוח ליד הקורה. נתניה ניסתה שוב לכבוש כשקאיודה פרץ לרחבה באחד על אחד מול חואן פאבלו אך האחרון הצליח להשתלט על הכדור מרגלי החלוץ הנתנייתי בזינוק אמיץ. בדקה ה-15 החלוץ הנתנייתי כבר לא כשל אחרי שהשתלט על כדור תועה שהוחזר ע"י יואב זיו, עקף את חואן פאבלו שניסה להדוף וגילגל לרשת החשופה כדי להעלות את הנתנייתים ליתרון 0-1. הצהובים ששיחקו בלבן לא ויתרו על המשחק וחמש דקות לאחר מכן יואב זיו פרץ באגף שמאל והוציא כדור רוחב מדויק לרגלו של דור מיכה שבעט כדור מדויק לפינת השער של הרוש כדי להשוות ל 1-1. שתי דקות לאחר מכן רומאריו פירס הרים כדור ברחבה, הכדור ניתז מראשו של ייני למסגרת אך חואן פאבלו הדף בוירטואוזיות מהחיבור לקרן.
בדקה ה-34 ערן לוי השתלט על כדור ברחבה וירה אותו לקורת השער של חואן פאבלו. בדקה ה-41 שוב קאיודה ניצל כדור תועה בהגנת מכבי, פרץ ממרכז המגרש ומול חואן פאבלו בעט כדור שטוח לפינה כדי להחזיר את היתרון לקבוצה הביתית 1-2.

ייני

את המחצית השניה פתחה מכבי בשער יפה כשגל אלברמן קיבל כדור על סף הרחבה, הרים כדור גובה לבן בסט שמטבור הרחבה ירה כדור מהאוויר לרשתו של הרוש כדי להשוות את התוצאה ל 2:2. בדקה ה-63 בן חיים כמעט והפך את התוצאה אך הפריצה שלו לרחבה הסתיימה בהגבהה שנהדפה ע"י אריאל הרוש. בדקה ה-77 ראינו את אחד משערי העונה כשערן זהבי שנכנס כמחליף השתלט על כדור כעשרים מטרים משערו של הרוש, התקדם עם הכדור לכיוון מרכז המגרש ושחרר טיל אדיר שנעצר רק בחיבורי הקורות של מכבי נתניה והעלה את מכבי ל 3-2. היתרון החזיק מעמד רק שתי דקות כשקאיודה דהר לרחבה ונהדף ע"י קרלוס גארסיה לכיוונו של דיא סבע שעלה כמחליף וירה כדור שטוח שפגע בחואן פאבלו ונהדף לשער מכבי כדי לקבוע את תוצאת הסיום 3-3.

בן חיים

ביום רביעי תצא מכבי למשחק רבע גמר גביע המדינה בקריית שמונה אותה תפגוש גם במחזור הליגה הבא.

צילום: גלעד קוולרצ'יק