מכבי תל אביב עירוני קרית שמונה


רבע גמר גביע המדינה, משחק 1: ערן זהבי קטע בצורת קצרה והעלה את הצהובים ליתרון. שמעון אבוחצירא (93) קבע שיוויון דרמטי לקראת משחק הגומלין בבלומפילד

תחת מזג אויר קריר אך כזה שהשאיר את כר הדשא יבש, עירוני קריית שמונה ומכבי תל אביב נפגשו הערב למשחק הראשון ברבע גמר גביע המדינה בכדורגל. הצהובים לא היו רחוקים לחזור למרכז עם יתרון גדול כשהחל מהדקה ה-44 הובילו 0:1 משער של ערן זהבי. הקבוצה של פאקו אייסטאראן ניסתה לשמור על היתרון במחצית השנייה, אבל נכנעה לשער של של שמעון אבוחצירא (93) שקבע סיום דרמטי. הצהובים יגיעו למשחק המכריע בשבוע הבא בבלומפילד עם שער חוץ חשוב מאוד.

BADASH

מכבי פתחה את המשחק עם ניסיון ללחוץ את קו ההגנה של המארחת, אבל שיר צדק היה הראשון שכמעט וניצל השמטה של ברק לוי. דן איינבינדר היה הראשון שניסה להפתיע את גיא חיימוב בבעיטה מ-20 מטרים שחמקה מקורת שערה של קריית שמונה. ככל שחלפו הדקות המשחק התאזן.  ערן זהבי (23) היה קרוב לכבוש בבעיטה נהדרת מ-18 מטרים. מנגד (25) קהת לא היה רחוק לכבוש בנגיחה מ-7 מטרים.

כשנראה היה ששתי הקבוצות יירדו למחצית ללא יתרון, הצהובים ניצלו טעות בהגנת ק"ש ויצאו למתפרצת שהסתיימה בחילופי מסירות בין בדש, ראדי וזהבי (44) שמתוך הרחבה בעט לפינה השמאלית של חיימוב וקטע את תקופת הבצורת שלו בשלושת המשחקים האחרונים.

ZEHAVI

אחרי שחגגו את הירידה למחצית ביתרון, המשיכו שחקניו של פאקו אייסטאראן לשמור על התוצאה עם פתיחת המחצית השנייה, כשבמקביל ניסו להכפיל את היתרון בהתקפות מסוכנות. גילי ורמוט שנפגע בקרסולו  פינה את מקומו לדור מיכה. המארחת המשיכה ללחוץ וההגנה הצהובה נעזרה בראשו של קרלוס גרסיה והצלה נדירה של ברק לוי שמנעו את השיוויון.

זהבי (83) לא היה רחוק מהשער השני שלו ושל הצהובים, כשבעיטה חופשית שלו מ-18 מטרים פיספסה בסנטימטרים את משקוף שערו של חיימוב. רגע לפני שמנשה משיח שם את המשרוקית בפה וסיים את המשחק, שמעון אבוחצירא (93) הצליח להשוות בבעיטה מתוך הרחבה לפינה השמאלית של לוי.