מכבי תל אביב מכבי פתח תקווה


מכבי תל אביב סיימה את המשחק מול מכבי פתח תקווה בתוצאה 1:1. זהבי כבש  בפנדל לזכות מכבי. 

בתום המשחק שנעל את הסיבוב הראשון של הפלייאוף העליון, מכבי תל אביב סיימה בתוצאה 1:1 עם מכבי פתח תקווה במשחק החוץ שנערך באיטדיון המושבה.

המחצית הראשונה התאפיינה במשחק פיזי מאוד מצד שתי הקבוצות. כבר בדקות הראשונות ספגו איוון הרצג, עומרי בן הרוש ובראיין גרזיץ' כרטיסים צהובים. האיום הראשון של מכבי על השער של איתמר ניצן הגיע בדקה ה-12, לאחר ששרן ייני בעט כדור לא מספיק חזק אשר נקלט על ידי השוער. בדקה ה-36 ספג עומרי בן הרוש כרטיס צהוב שני לאחר שהכשיל את דור אלו בתוך הרחבה. את הפנדל תרגם רועי דיין לשער שהעלה את המארחים ליתרון 0:1. זה לקח שלוש דקות בלבד למכבי להשוות את התוצאה. ערן זהבי הכניס כדור עומק נהדר לטל בן חיים שהוכשל על ידי דור אלו, שראה את הכרטיס הצהוב גם הוא. את האחריות לבעיטת הפנדל לקח ערן זהבי, שהכניס את הכדור לרשת של ניצן בבעיטה חדה לצד השמאלי של השער. השיוויון היווה גם את תוצאת המחצית, 1:1 במושבה.

את המחצית השנייה פתח פאקו אייסטאראן עם חילוף ראשון, כאשר ראדה פריצה החליף את דן איינבינדר. בדקה ה-62, רגע לאחר שחואן פאבלו הציל מצב של אחד על אחד עם עוז פרץ, הכניס פאקו את ניקולה מיטרוביץ' במקומו של טל בן חיים. האירועים המשמעותיים של המחצית השנייה שוב הגיעו מכיוונו של חואן פאבלו, אשר הציל פעמיים מטווח קרוב בדקה ה-75 מנגיחה של איוון הרצג, ובדקה ה-88 מחזהו של חגי גולדנברג. בדקה ה-90 ערן זהבי היה קרוב להבקיע את שער הניצחון, אך הכדור שקיבל מדור פרץ נעצר שוב אצל איתמר ניצן.