מכבי תל אביב עירוני קרית שמונה


הצהובים של פאקו אייסטאראן חזרו מהצפון עם נקודה אחרי שנפרדו ב-0:0 במשחק מול עירוני קריית שמונה. הפער בצמרת נותר שמונה נקודות מהשנייה בטבלה, הפועל ב"ש

מכבי תל אביב נפרדה הערב (ב') ב-0:0 במשחק החוץ מול עירוני קריית שמונה ושמרה על פער שמונה הנקודות מהשנייה בטבלה הפועל באר שבע. אחרי יממה גשומה במיוחד הצפינו הצהובים למגרש בקריה שהספיק להתייבש והיה מוכן למפגש מול היריבה אותה מכבי טרם ניצחה העונה בליגה.

Mitrovich

המשחק נפתח באופן שקול, כשהצהובים לחצו את המארחים כבר במרכז המגרש בניסיון למצוא את ההגנה של קריית שמונה לא מוכנה. את ההזדמנות הממשית הראשונה רשם עדן בן בסט בדקה ה-17. החלוץ השתלט על כדור עומק של נוסא איגבור, אך התקשה להכניע את גיא חיימוב מתוך הרחבה.

מן העבר השני, בדקה ה-20 חואן פאבלו הצליח להציל את חבריו מספיגת שער אחרי שהדף למשקוף כדור שבעט רועי קהת מחמישה מטרים. בדקה ה-25 הגיע תורו של ערן זהבי לנסות את כוחו בבעיטה מ-16 מטרים, שפגעה באחד משחקני ההגנה של ק"ש וחלפה סמוך למשקוף של חיימוב. ככל שחלפו הדקות הצהובים השתלטו על מרכז המגרש, אך התקשו לכבוש את שער היתרון. מנגד חואן פאבלו רשם הצלה ענקית נוספת מרגליו של שמעון אבוחצירה ושתי הקבוצות ירדו למחצית ללא שערים.

Ben Basat

המחצית השנייה נפתחה ללא שינוי, כשמכבי המשיכה לשלוט במרכז השדה, אבל דווקא קריית שמונה רשמה את הבעיטה הראשונה לשערו של חואן פאבלו, כשהכדור של רוצ'ט חמק מעל למשקוף של הספרדי. ככל שחלפו הדקות המשחק התאזן והמארחים ניסו ליזום יותר. בדקה ה-73 ניסה דור מיכה את בעיטה מ-17 מטרים הכדור חלף סמוך למשקוף שערו של חיימוב. הצהובים המשיכו ללחוץ ובדקה ה-75 ערן זהבי קיבל כדור נהדר מראדה פריצה וניסה להקפיץ מעל לחיימוב אבל הכדור חמק ליד הקורה.

מכבי התקשתה להגיע למצבים נוספים עד סיום המשחק ושתי הקבוצות נפרדו בבחלוקת נקודות.