מכבי תל אביב בית"ר ירושלים


לאחר רצף של עשרה משחקי ליגה ללא הפסד, מכבי תל אביב נוצחה בתוצאה 0:3 באצטדיון טדי על ידי בית"ר ירושלים. מכבי נקלעה לפיגור מוקדם ממנו לא הצליחה להתאושש שבוע לאחר שזכתה בתואר האליפות ובגביע המדינה.

בדקה החמישית נקלעה מכבי תל אביב לפיגור כאשר המארחים ניצלו מסירה שגויה של חואן פאבלו שאפשרה ללידור כהן להבקיע מטווח קרוב. מכבי בפיגור 1:0 בדקה החמישית של המשחק. מכבי התקשתה בתחילת המשחק, כאשר בדקה ה-20 קיבל ערן זהבי כרטיס צהוב. הניסיון הראשון של מכבי תל אביב לשערה של המארחת הגיעה בדקה ה-26 לאחר שבעיטה של מהראן ראדי חלפה מעל משקוף השער. בדקה ה-36 מכבי ספגה שער נוסף, הפעם מרגליו של חנן ממן שהכניס את מכבי לפיגור 2:0. בדקה ה-39 ביצע פאקו אייסטאראן חילוף ראשון כאשר הכניס את ניקולה מיטרוביץ' במקומו של מהראן ראדי במה שהיה אקורד הסיום של המחצית הראשונה.

מכבי התחילה את המחצית השנייה בצורה טובה יותר. בדקה ה-51 ערן זהבי בעט נהדר התעופפות נהדרת של קליימן מנעה את השיוויון . שלוש דקות לאחר מכן הגיע סלאלום אדיר של מלך השערים שהסתיים בבעיטה כפולה של זהבי. הראשונה נהדפה על ידי השוער, כאשר הבעיטה השנייה של זהבי בחצי מספרת הורחקה מהקו על ידי שחקן הגנה. בדקה ה-57 הגיע חילוף כפול במכבי כאשר גילי ורמוט וברק בדש נכנסו במקומם של ראדה פריצה ועומרי בן הרוש. למרות החילופים מכבי לא הצליחה להגיע לשער ואף ספגה שער מאוחר מרגליו של איציק כהן בדקה ה-90 כתוצאה מהתקפה מתפרצת, שער שקבע את תוצאת המשחק 0:3 לזכותה של בית"ר ירושלים.