מכבי תל אביב עירוני קרית שמונה


זה לא היה קל, אך בסיום 90 דקות קשות באצטדיון בלומפילד המלא עד אפס מקום, מכבי תל אביב הבטיחה רשמית את זכייתה באליפות של עונת 2014/15 לאחר שניצחו 1:2 את קרית שמונה משערים של ראדה פריצה ומהארן ראדי.

מכבי תל אביב לא פתחה היטב את המשחק. בדקה החמישית ראה נוסא איגיבור את הכרטיס הצהוב הראשון במשחק. בדקה ה-11 עלתה קרית שמונה ליתרון לאחר שרועי קהת היה במקום כדי לבעוט את הקרן של אופיר מזרחי היישר לרשת של חואן פאבלו. בדקה ה-20 ביצע פאקו אייסטאראן חילוף ראשון כאשר הוציא את נוסא איגיבור הפצוע והכניס את דן איינבינדר. ראדה פריצה ודור מיכה ספגו כל אחד כרטיס צהוב במהלך המחצית הראשונה.  רגע לקראת הסיום של המחצית הצליחה מכבי להשוות לאחר הרמה טובה של יואב זיו שפגשה את הראש של ראדה פריצה שנגח חזק ומדויק לפינה השמאלית של השער.

במחצית השנייה ספגה מכבי תל אביב מכה קשה כאשר איתן טיבי נפצע בדקה ה-54 והוחלף על ידי יובל שפונגין. בדקה ה-64 מכבי עלתה ליתרון אחרי מהלך מבריק בין דור מיכה לטל בן חיים שנגמר בהסתה של מגן קרית שמונה למרכז הרחבה, שם חיכה מהראן ראדי שבעט חזק והעלה את מכבי ליתרון ראשון במשחק 1:2 שגם היווה את תוצאת המשחק.