מכבי תל אביב ווזדובאץ' בלגרד


מכבי תל אביב רשמה הערב (ג') סיפתח מוצלח למשחק האימון הראשון של מחנה האימונים באוסטריה כאשר גברה 0:3 על ווזדובאץ' הסרבית במשחקו הראשון של סלאבישה יוקאנוביץ' על הקווים. הצהובים כבשו את שלושת השערים במחצית השנייה משער בודד של טל בן חיים וצמד של עדן בן בסט.

https://www.youtube.com/watch?v=50cyGi46qoQ

לצפייה במכשיר סלולרי לחצו כאן

במחצית הראשונה לא ראינו יותר מדי הזדמנויות לעבר השער, וגם ניסיונות בודדים של ברק יצחקי וגילי ורמוט לא הצליחו למצוא את המסגרת. במהלך המחצית הראשונה ביצע יוקאנוביץ' חילוף אחד בלבד כאשר הכניס את דור פרץ במקומו של קרלוס גארסיה.

במחצית השנייה החליף המאמן את ההרכב כולו למעט גילי ורמוט ודור פרץ שנשארו על המגרש. ההרכב השני הצליח לעורר את המשחק ולהביא את המחץ אל משחק ההתקפה של מכבי. זה התחיל בדקה ה-51 כאשר מהלך קבוצתי נהדר של מכבי תל אביב הוביל לשער הראשון במשחק. חילוץ כדור של איגיבור הוביל לבישול מצוין של בן בסט לטל בן חיים שהעלה את מכבי תל אביב ל-0:1. בדקה ה-57 בן בסט לקח את תפקיד הכובש כשבעיטה של גילי ורמוט מתוך הרחבה נחסמה על ידי ההגנה שלא הצליחה לעצור את בן בסט שדחק את הכדור פנימה. בדקה ה-76 השלים בן בסט צמד כאשר כבש מהנקודה הלבנה לאחר שהוכשל בעצמו ברחבה של ווזדובאץ'.