מכבי הפסידה 2:1 להפועל רעננה


מכבי רשמה הערב (א') את הפסדה הראשון בליגה לאחר שנוצחה 1:2 בבית על ידי הפועל רעננה. לאורחים כבשו אוואנס קאנגווה ושניר שוקר, יצחקי רק צימק.

מכבי לחצה כבר משריקת הפתיחה את האורחת כשכדורי עומק של דסה ומיטרוביץ' לעברו של זהבי כמעט והביאו את הקפטן לכדי מצבי הבקעה. בדקה ה-16 גילי ורמוט עם מהלך אישי יפה הוביל את הכדור והוריד כדור שטוח לעברו של דור פרץ שמ-25 מטרים הניף את הרגל ומצא את המשקוף. מכבי שלטה לחלוטין במשחק, אך איבוד כדור של הצהובים בדקה ה-32 הוביל למתפרצת של רעננה כאשר אוואנס קאנגווה בבעיטה הראשונה של האורחים לשער הבקיע לזכות רעננה. בדקה ה-38 היה זה עומרי בן הרוש שניסה את מזלו לעבר השער, אך בעיטה טובה שלו מ-20 מטרים נהדפה על ידי ינקו. למרות השליטה האבסולוטית של מכבי, הצהובים ירדו למחצית בפיגור 1:0.

עם תחילת המחצית השנייה הכניס סלאבישה יוקאנוביץ' את ברק יצחקי במקומו של דור מיכה ואת טל בן חיים החלוץ במקומו של ניקולה מיטרוביץ'. למרות החילופים, מכבי לא הצליחה לנצל את השליטה ולהגיע למצבים מול שערו של ינקו. בדקה ה-70 ביצע יוקאנוביץ' את החילוף השלישי כאשר הכניס את אבי ריקן במקומו של עומרי בן הרוש. בדקה ה-76 מכבי הגיעה קרוב לשיוויון כשגילי ורמוט בכדור מדויק מצא את ערן זהבי שנגח סנטימטרים מעל המשקוף. השער שכה הגיע למכבי הגיע בדקה ה-89. מהלך יפה ששילב את דור פרץ ואבי ריקן הוביל לבישול של האחרון לברק יצחקי. לרוע המזל, דקה לאחר מכן שער של שניר שוקר הכריע את המשחק כאשר הוא מכניע את ראיקוביץ' מטווח קרוב וחותם את תוצאת המשחק.