ברגל ימין: מכבי 'שחר' עם ניצחון 0:1 על אשדוד במשחק הפתיחה


זה לא היה קל, אך מכבי תל אביב 'שחר' פותחת ברגל ימין את ליגת העל לנוער כאשר היא מנצחת את מ.ס. אשדוד 0:1 משער בדקה ה-54 של הקפטן דן גלזר. במחזור הבא תתארח מכבי אצל בני סכנין.

המחצית הראשונה הייתה מנומנת מעט וניתן היה לראות ששתי הקבוצות רק החלו את העונה. מכבי שלטה ברוב שלבי המחצית, אך הצהובים התקשו לתרגם את השליטה לכדי מצבים ממשיים אל מול השער של אשדוד. לקראת סיומה של המחצית, פעולה אישית נהדרת של אור דסה ובעיטה של הקשר מ-20 מטרים נהדפה על ידי שוער אשדוד למשקוף השער, אך לזר דג'ורוביץ' לא הצליח לתרגם את הכדור החוזר אל הרשת.

את המחצית השנייה פתח זיו אריה עם שני חילופים, כאשר רן ואתורי ואיילון אלמוג החליפו את רוזנבוים ודג'ורוביץ'. השינויים השפיעו בצורה מיידית על המשחק של מכבי שהפך למסוכן מזה שאפיין את המחצית הראשונה, ובדקה ה-54 הצהובים באו על שכרם. בעיטה נהדרת של הקפטן דן גלזר מ-20 מטרים נכנסה לרשת והעלתה את הקבוצה של זיו אריה ליתרון 0:1. מכבי המשיכה לשלוט במשחק, אך הזדמנויות של אלמוג ושפירא לא הצליחו למצוא את המסגרת. לקראת הסוף השחקנים איבדו מעט מהריכוז, אך בסוף המשחק הצליחה מכבי לרשום את הניצחון במחזור הפתיחה.