0:2 לפורטו על מכבי בדרגאו


מכבי תל אביב סיימה הערב את הסיבוב הראשון בשלב הבתים בליגה האירופית כשהפסידה באצטדיון הדרגאו לפורטו בתוצאה 2:0.

יוקאנוביץ': "לא שמחים אם לא ניצחנו"

המשחק נפתח בלחץ של פורטו כשראיקוביץ' השתלט יפה על שני כדורי גובה שהוגבו לרחבה. ככל שחלפו הדקות נראה היה שהשחקנים של יוקאנוביץ', בעיקר טל בן חיים וערן זהבי, מרגישים נוח יותר לתקוף ואף הגיעו לשני מצAQ7A0407בי בעיטה שכשלו.

פורטו חזרה להשתלט על המשחק וההגנה של הצהובים נראתה כמי שמצליחה לעמוד בלחץ הפורטוגלי. אך בדקה ה-37 אבובקאר
ניצל את העובדה שלא נשמר ברחבה, ומקו החמש נגח כדור שהוגבה לרחבה פנימה. 0:1 לפורטו.

שתי דקות חלפו ופורטו עלתה ליתרון 0:2 משער של ברהאימי אחרי כדור עומק נהדר שקיבל מאבובקאר ולא התקשה לכבוש מול ראיקוביץ'. 0:2 לפורטו בסיום המחצית הראשונה.

שני המאמנים לא ערכו שינויים עםפתיחת המחצית השנייה. בדקה ה-53 ערך מאמן פורטו שני חילופים כשהכניס את דנילו וכריסטיאן טיו. מנגד הגיב יוקאנוביץ' בהכנסתו של אבי ריקן במקומו של ניקולה מיטרוביץ'.

הדקות חלפו והמשחק הפך לשקול כששתי הקבוצות לא מדייקות במסירות בחלק הקידמי. כעבור 7 דקות רשם ריקן את הבעיטה AQ7A0492הראשונה שלו לשערו של קסיאס כשניסה את כוחו מ-25 מטרים. הכדור חלף סמוך למשקוף השער של פורטו. בדקה ה-67 בעיטה של ברהאימי מ-6 מטרים פגה את קורת שערו של ראיקוביץ'.

בדקה ה-73 הכניס יוקאנוביץ' את גילי ורמוט על חשבונו של דור מיכה. בהמשך נכנס גם ברק יצחקי במקומו של טל בן חיים ובכך השלימה מכבי את כל שלושת החילופים שלה. בדקה ה-86 זהבי בעט כדור חופשי מ-25 מטרים. קסיאס הצליח להדוף ברגע האחרון. בסיום המשחק רשמה פורטו ניצחון שלישי בשלב הבתים. השתיים תפגשנה בעוד שבועיים בסמי עופר.