קונצרט בנתניה: מכבי ניצחה 0:4 את בני יהודה


מכבי תל אביב רושמת ערב גדול בנתניה כאשר היא מנצחת 0:4 את בני יהודה ביכולת משכנעת. כשהיא נהנת מיום נהדר של שלומי אזולאי שרשם שער ושני בישולים לערן זהבי, כשאת החגיגה קינח טל בן חיים החלוץ שנהנה מבישול של דור מיכה. עוד לפני המשחק קיים המועדון טקס לכבוד אוהדי הקבוצה שנפגעו בפעילות מבצעית. במחזור הבא אשר ינעל את הסיבוב הראשון תפגוש מכבי את הפועל כפר סבא, משחק אליו היא תגיע מהמקום הראשון בטבלת ליגת Winner.

ההזדמנות הראשונה במשחק הייתה של הקפטן. שלומי אזולאי הרים כדור יפה מאגף ימין לרחבה ומצא את ערן זהבי בניסיון מספרת וירטואוזי שנהדף על ידי דלה איינוגבה, הניסיון אמנם לא הניב שער, אך היה סימן לבאות. בדקה ה-15 פריצה של גילי ורמוט שייצר פס רוחב אשר הוסט על ידי הגנת בני יהודה כמעט חדר לשער האורחים. הצהובים שלטו במגרש באופן אבסולוטי במחצית הראשונה, כשניסיונות התקפה בודדים של בני יהודה במתפרצות לא היוו בעיה להגנה הצהובה. למרות השליטה, במחצית הראשונה הצהובים לא הצליחו להביא את היכולת שלהם לכדי שערים והמחצית הסתיימה בשיוויון מאופס. 332A5526-2

המחצית את המחצית השנייה פתחו שתי הקבוצות ללא חילופים. האירוע הראשון נרשם בדקה ה-50 כאשר מאור קנדיל ביצע עבירה על דסה וספג כרטיס צהוב. בדקה ה-55, הלחץ של מכבי הניב פירות. הרמה אלכסונית יפה של זהבי לדסה מצאה את המגן פנוי ברחבה. דסה נתקל באיינוגבה ומי שהרוויח מהעניין הוא שלומי אזולאי שלרגליו הגיע הכדור אותו גלגל היישר לרשת. 0:1 למכבי, שער בכורה לאזולאי. יוקאנוביץ' ביצע במהלך המחצית שלושה חילופים, כאשר הראשון היה נוסא איגיבור, כשמיד אחריו נכנס למשחק טל בן חיים החלוץ. בדקה ה-69 הקהל הצהוב הרעיד את היציעים. סיבוב מושלם של ערן זהבי על הבלם שלו הוביל להתקפה מתפרצת קטלנית. שלומי אזולאי קיבל את הכדור ובאסיסט נהדר השאיר את זהבי לבד מול איינוגבה שנותר חסר אונים אל מול הבעיטה החזקה של הקפטן לפינה. 0:2 למכבי, בישול לאזולאי.

בדקה ה-72 נכנס גם דור מיכה לחגיגה, כאשר אבי ריקן הצטרף לדור פרץ וגילי ורמוט שהוחלפו מוקדם יותר. בדקה ה-75 השיתוף פעלה החדש של מכבי הניב פירות בפעם השנייה. שלומי אזולאי קיבל כדור באגף ימין ובפס שטוח וחד מצא את זהבי ומי צריך לעצור כדור כשאתה ערן זהבי. הקפטן בעט פצצה שנעצרה ברשת של איינוגבה והעלתה את הצהובים ל-0:3 מוחץ. שלומי אזולאי רושם בישול שני, בנוסף לשער אותו כבש בתחילת המחצית.