חזרה גנרלית: מכבי גברה 0:3 על הפועל חיפה


מכבי תל אביב חזרה הערב (ש') בצורה חלקה לליגת Winner עם ניצחון 0:3 על הפועל חיפה. מכבי נהנתה משערים של זהבי (מאה שערים בליגת Winner), איגיבור וריקן שרשם שער בכורה. דור מלול הורחק אצל המארחים. בעוד שלושה ימים תחזור מכבי אל האיצטדיון בחיפה כאשר תארח את אלופת אנגליה צ'לסי במחזור החמישי בליגת האלופות.

ההזדמנות הראשונה במשחק הייתה של הצהובים. בדקה ה-14 הגיע מהלך אישי של גילי ורמוט באגף ימין, כשהקשר עובר שלושה שחקנים כשהוא חודר לרחבה, מעביר רוחב שפגע באושרי רואש אך נהדף על ידי קובארז'. ורמוט קיבל את הכדור לפריצה משלומי אזולאי, שקיבל את חולצת ההרכב לראשונה בליגת Winner.

בדקה ה-37 המארחים הגיעו להזדמנות גדולה כשדור מלול מסר כדור עומק לעבר מהראן לאלה, אך החלוץ לא הצליח להכניע את ראיקוביץ'. המחצית הראשונה לא התעלתה לרמה גבוהה, ובתום 45 דקות לא רשמו שערים ב'סמי עופר'.

עם פתיחת המחצית השנייה ביצע סלבישה יוקאנוביץ' חילוף כאשר הכניס את אלי דסה במקומו של יובל שפונגין. בדקה ה-48 בעיטה של שלומי אזולאי נעצרה בידיו של ברונו פיניירו, ודניאל בר נתן הורה לבעיטת עונשין מהנקודה הלבנה. את הבעיטה לקח הבועט הקבוע ערן זהבי. הקפטן לא טעה ודייק מהנקודה הלבנה. 0-1 למכבי. עם כיבוש השער הגיע זהבי לכיבוש של 100 שערים בליגת העל.

מיד לאחר כיבוש השער הורחק שחקנה של הפועל חיפה דור מלול, לאחר דין ודברים עם השופט.4Z6A1981-2מכבי ניצלה את היתרון המספרי והחלה לסכן יותר את השער. ראשון היה זה עדן בן בסט שניסה לנגוח לעבר השער אך פספס במעט את הכדור. בדקה ה-63 היה זה שוב בן בסט שקיבל צ'יפ מזהבי ובעט את הכדור בבעיטת יעף אך הכדור עלה גבוה מעל המשקוף. הלחץ השתלם בדקה ה-68.

גילי ורמוט הכניס כדור עומק לאלי דסה. המגן העביר רוחב חד ושטוח שחתך את כל שחקני ההגנה של חיפה, עד שהגיעה הרגל של נוסא איגיבור שהגיעה לכדור ודרך המשקוף הכניס את הכדור לרשת. 0-2 לצהובים. איגיבור שחזר מפציעה ארוכה שגרמה לו להיעדר כחודשיים מהמגרשים מבקיע במשחק הראשון של בהרכב מאז הפציעה.

פרדראג ראיקוביץ' סיפק הצלה יפה בדקה ה-73 כשבעיטה חדה למרכז השער של חנן ממן נהדפה על ידי השוער הצעיר. מכבי המשיכה ללחוץ וגם אבי ריקן הצטרף לחגיגה. דאבל פס נהדר בין זהבי ובן בסט הביא את הקפטן לסף הרחבה. זהבי הסיט את הכדור לאגף בשמאלי שם הגיח אבי ריקן. המגן השתלט על הכדור ובעט חזק פנימה. 0-3 לצהובים ושער בכורה לאבי ריקן בצהוב.