מכבי הפסידה 2:1 להפועל ב"ש


מכבי תל אביב רשמה הערב (ב') את הפסדה השלישי בליגת Winner כאשר נכנעה 2:1 להפועל באר שבע בבלומפילד. ברדה ומליקסון כבשו לאדומים, דסה צימק לזכותה של מכבי.

המשחק נפתח עם קצב מסחרר. כבר בדקה הראשונה מכבי מגיעה להזדמנות נהדרת כשבעיטה של נוסא איגיבור הורחקה מקו השער על ידי בן תורג'מן. בדקה ה-2 יצאה באר שבע למתפרצת קטלנית אותה הוביל מאור מליקסון. הקשר הרים כדור שניתז משחקן הגנה של מכבי תל אביב, הגיע לקפטן האדומים אליניב ברדה שנגח מקרוב והכניע את פרדראג ראיקוביץ'. מכבי בפיגור 1:0. הצהובים ניסו להגיב מיידית ובעיטה חזקה של נוסא איגיבור הייתה קרובה, אך רק חלפה מעל משקוף שערו של דודו גורש. למרות הפיגור מ332A0660כבי שלטה ברוב אחזקת הכדור, כשערן זהבי ניסה לסכן את השער בדקה ה-15 אך הכדור שלו חלף סמוך לקורת השער. האורחים הגיעו למצב הבקעה נוסף רק בדקה ה-20, כאשר הרמה מסובבת של מהראן ראדי מצאה את הראש של טוני וואקמה, אך ראיקוביץ' היה במקום לקלוט את הכדור. הקשר ששיחק במכבי עד לעונה הזו זכה לטקס עוד לפני תחילת המשחק, בו הוענק לו חולצת הוקרה חתומה על ידי השחקנים.

בדקה ה-30 שיר צדק ספג את הכרטיס הצהוב לאחר שביצע עבירה מאחור על עדן בן בסט. בדקה ה-38 מאור מליקסון הכפיל את היתרון של האורחים כאשר ניצל בהתקפה מתפרצת של באר שבע יציאה של ראיקוביץ'. הצהובים בפיגור 2:0. רגע לפני השריקה לסיום המחצית הראשונה גילי ורמוט מצא את ערן זהבי עם הרמה מצד ימין, אך הנגיחה של הקפטן חמקה החוצה. הצהובים ירדו למחצית בפיגור 2:0.

עם פתיחת המחצית השנייה ביצע סלבישה יוקאנוביץ' שני חילופים כאשר הכניס למשחק את ברק יצחקי וטל בן חיים במקומם של עדן בן בסט ודור פרץ. תחילתה המחצית השנייה אופיינה בעיקר במשחק עצבני, כשטל בן חיים החלוץ, נוסא איגיבור, א332A0683לי דסה וקרלוס גרסיה ראו את הכרטיס הצהוב מזיו אדלר, כשבדקה ה-60 גם אליניב ברדה ראה כרטיס צהוב לאחר תיקול לא מוצלח על טל בן חיים הבלם. בדקה ה-65 ברק יצחקי ובן תורג'מן ראו גם הם את הכרטיס הצהוב מונף לעברם לאחר עימות בין השניים. בדקה ה-69 ;הגיעה בעיטה ראשונה למסגרת כנוסא איגיבור בעט חלש לידיו של גורש מ-20 מטרים. מיד לאחר ההתקפה ביצע יוקאנוביץ' את החילוף השלישי שלו כשהכניס למשחק את דור מיכה במקומו של גילי ורמוט.

בדקה ה-83 לאחר מחצית עם מעט מאוד איומים על השער, כדור חזק של אלי דסה הוסט על ידי שחקני באר שבע וחדר לשער. 2:1 לבאר שבע. דקה בלבד לאחר השער, כדור חופשי מדויק של זהבי מצא ראש צהוב שהסיט את הכדור, אך דודו גורש היה במקום.