פתחו את הסיבוב: 0:2 למכבי על בני סכנין


לאחר שניצחו במחזור הפתיחה את בני סכנין, נסעו הצהובים לסכנין שם התארחו באיצטדיון 'דוחא' למשחק שפתח את הסיבוב השני בליגת Winner וניצחו 0:2 מצמד שערים של זהבי. סלבישה יוקאנוביץ' פתח עם ברק יצחקי בהרכב כשדיאן ראדוניץ' חזר לסגל הקבוצה אך לא שותף.

סלבישה יוקאנוביץ' לאחר הניצחון על סכנין

בדקה ה-10 המארחים הגיעו למצב מסוכן ברחבה של מכבי תל אביב, אך התערבות מוצלחת של טל בן חיים הבלם מנעה מצב בעיטה. בדקה ה-12 נרשם ניסיון ראשון של הצהובים כשאבי ריקן בעט כדור חזק מקצה הרחבה, אך לא מצא את המסגרת. לא עברה דקה ומכבי עלתה ליתרון. מהלך קבוצתי יפה של הצהובים הסתיים בהרמה נהדרת של אלי דסה לרחבה, שם חיכה זהבי. הקפטן התרומם נהדר ונגח כדור שננעץ בקורת השער. על הריבאונד עט לא אחר ממספר 7 בעצמו ודחק את ה332A8490כדור לשער. 0:1 למכבי.

בדקה ה-19 הצהובים התקרבו שוב לשער של רן קדוש, אבל הבעיטה של שלומי אזולאי לא היוותה איום על השער. סליבשה יוקאנוביץ' נאלץ לערוך חילוף כפוי כששלומי אזולאי נפצע ובמקומו דור פרץ. בדקה ה-37 סכנין התקרבה לשערו של פרדראג ראייקוביץ' לאחר שכדור עומק מצא את הראש של ז'אורג'יניו, אך השוער של מכבי היה במקום כדי לקלוט את הכדור. בדקה ה-39 חאלד חלאיילה ספג כרטיס צהוב מאורן סמיניאן לאחר פגיעה שביצע באבי ריקן. בדקה ה-41 שלומי אזולאי של סכנין הכניס כדור נהדר לוויאם עמאשה שבעט מקרוב, אך מצא את ראייקוביץ' בהצלה ענקית. בדקה ה-43 נוסא איגיבור ספג את הכרטיס הצהוב.

בדקה ה-45 מהלך נהדר של מכבי הגיע כשברק יצחקי עבר שני שחקנים, הכניס כדור עומק לזהבי שבעט מקרוב אך נחסם על ידי קדוש. הריבאונד הגיע לראש של דור פרץ שנגח, אך הכדור נחסם על ידי שחקן הגנה של סכנין והגיע שוב ליצחקי, שהשתלט על הכדור ברחבת החמש והופל על ידי שחקן המארחים. סימיניאן הורה על הנקודה הלבנה וזהבי ניגש לבעוט את הכדור. הקפטן בעט חזק והטעה את קדוש, אך הכדור פגע בקורת השער וניתז החוצה באקט שסיים את את המחצית הראשונה.

את המחצית השנייה פתח יוקאנוביץ' עם חילוף שני כאשר הכניס למשחק את טל בן חיים החלוץ במקומו של אבי ריקן. כבר בדקה ה-54 ערן זהבי תיקן את ההחמצה משלהי המחצית הראשונה. טל בן חיים החלוץ עם פעולת חילוץ גדולה ל332A8422קח את הכדור במרכז המגרש והוציא את זהבי להתקפה מתפרצת קטלנית שבסיומה בעט הקפטן מ-20 מטרים מדויק לפינה השמאלית של השער והכניע את קדוש. 0:2 למכבי. בדקה ה- 61 סכנין הייתה קרוב ה לצמק את התוצאה כששוב וויאם עמאשה מצא את הקורה לאחר שנגח ממצב קרוב.

המחצית השנייה התנהל באופן יותר רגוע מהראשונה, כאשר מלבד ניסיונות פריצה של בן חיים החלוץ וזהבי שלא צלחו, לא נרשמו איומים רבים על השערים. החילוף השלישי של יוקאנוביץ' התבצע כאשר גילי ורמוט החליף את ברק יצחקי. בדקה ה-88 ספג טל בן חיים ספג כרטיס צהוב. התוצאה נשמרה עד לסיום, ומכבי רשמה ניצחון חשוב בפתיחת הסיבוב השני.

  • איפה הכדור ואיפה השוער

  • ו...מצא את הראש של זהבי