מכבי סיימה בתיקו אפס נגד הפועל כפר סבא


לאחר שלא נפגשו במשך שבע עונות, נפרדו מכבי תל אביב והפועל כפר סבא בשיוויון ללא שערים. מכבי נמצאת בפסגת הטבלה כשהיא בשיוויון נקודות עם הפועל באר שבע אך ביחס שערים עודף. בשני תמריא הקבוצה לאוקראינה למשחק האחרון בליגת האלופות מול דינמו קייב.

בפעם האחרונה שנפגשו שתי הקבוצות היה זה לפני שבע שנים, כשמגנה של כפר סבא אורי שטרית עוד שיחק במדי הצהובים. המחצית הראשונה התנהלה בשליטה של הצהובים אך גם המארחים היו במשחק. הפתיחה הייתה שייכת לצהוב332A8144-2ים כשטל בן חיים החלוץ וזהבי היו הראשונים לאיים על השער של אוהד כהן הותיק. כפר סבא נכנסה למשחק עם בעיטה ראשונה לעבר המסגרת של
מכבי מרגליו של ריף מסיקה, שמצא את ראיקוביץ' מוכן בשער. הצדדים המשיכו בניסיונות למצוא את השער, אבל אף קבוצה לא הצליחה להגיע למצבים גדולים מול השער.

את המחצית השנייה פתח סלבישה יוקאנוביץ' עם חילוף ראשון אשר הכניס את ברק יצחקי במקומו של אבי ריקן. למרות השינוי מכבי לא הצליחה להגיע למצבים קורצים מול כהן, כאשר המצב היחיד הגיע מרגליו של בן חיים שאייםעל המסגרת אך לא הכניע את השוער הותיק. גם בחצי הזה מכבי הייתה זו שהניעה רוב הזמן את הכדור בשטחה של המארחת, אך ללא הגעה למצבים קורצים. גם דור פרץ וניקולה מיטרוביץ' נכנסו למשחק, אך גם הם לא סייעו לחוד של מכבי. פרץ היה הקרוב ביותר להבקעת שער, אך החמצה גדולה שלו מרחבת החמש מנעה את היתרון.