צוברים תאוצה: מכבי 'שחר' ניצחה 0:2 את מכבי פ"ת


מכבי תל אביב 'שחר' רשמה הבוקר (ש') את ניצחונה השלישי ברציפות, כאשר ניצחה את מכבי פתח תקווה 0:2 משערים של עדן קארצב.

מכבי 'שחר' פתחה את המשחק עם הרכב שהושפע לא מעט מטורניר החורף של נבחשרת הנוער שהתקיים מוקדם יותר השבוע, ובו לקחו חלק חמישה שחקנים בצהוב. חביב אוחיון היה היחיד מאותם נציגים אשר פתחו בהרכב נגד מכבי פ"ת.

ההזדמנות הראשונה של מכבי הגיעה בדקה ה-20 כשעמית שפירא קיבל כדור אלכסוני וחדר לרחבת ה-16 מטרים. הקשר העביר כדור מצוין ללזר דורוביץ' שהיסס ברחבה, מסר לקניקובסקי שבעט ממצב קשה החוצה. בדקה ה-25 עידן בנימין ממכבי פתח תקו332A9262וה הגיע למצב נוח כתוצאה ממצב נייח אך חביב אוחיון היה במקום. הצהובים התקשו להגיע למצבי כיבוש, אך בדקה ה-26 מכבי הצליחה לעלות ראשונה ליתרון. הרמה של עמית רוזנבוים מצאה את הראש של שפירא. הקשר נגח אחורה בצורה טובה ועדן קארצב הגיע מאחור כדי להפציץ את הכדור לפינת השער. 0:1 למכבי.

בדקה ה-35 מהלך טוב נוסף של עמית שפירא שחדר לרחבה, עבר את המגן שלו על קו ימין ובעט חזק לשער, אך איתי שמואל הדף היטב.  המחצית ננעלה עם כרטיס צהוב לדן גלזר בדקה 44 כשמכבי ביתרון של שער על הקבוצה מהמלאבס.

בדקה ה-53 קארצב יצא ללחץ והכשיל את הבלם, דבר שזיכה אותו בכרטיס צהוב. מיד לאחר מכן ביצע זיו אריה שני חילופים כאשר הוציא את איילון אלמוג ולזר דורוביץ' והכניס את אור דסה ומחמוד עוויסאת. בדקה ה-58 כדור מצוין של שפירא הכניס את קניקובסקי לרחבה, שם הוכשל ברחבה. עדן קארצב ניגש לבעוט ודייק מהנקודה הלבנה. צמד לקארצב, 0:2 למכבי.332A9363

כובש הצמד יצא בדקה ה-63 כאשר תומר אלטמן ששיחק את שלושת המשחקים עם הנבחרת נכנס לדקות במחצית. גם דור גלילי שחזר לסגל אחרי שהתגייס לצה"ל נכנס למשחק במקומו של שפירא. בדקות הסיום החילופים הרבים שברו את הסדר במשחק ונוצר משחק מצד לצד, אך שתי הקבוצות לא הגיעו לכדי מצבים ממשיים ליד השער. בדקה ה-79 גלילי שחרר בעיטה יפה מ-20 מטרים אך הכדור חמק ליד הקורה. בדקות הסיום מכבי השתלטה על המשחק וגם גלזר הגיע למצב קורץ, אך הכדור ברח לאותה פינה. דקה לאחר מכן גבי קניקובסקי בעט חזק למרכז השער, אך שמואל הדף לקרן. זה היה המהלך האחרון במשחק של מספר 19, כשרני חמזה נכנס לדקות ראשונות העונה למרכז המגרש.