מכבי 'שחר' נכנעה 2:0 להפועל רעננה


לאחר רצף חיובי של שלושה ניצחונות, מכבי 'שחר' רשמה הבוקר (ש') הפסד בליגת 'טוטו' לנוער כשנכנעה 2:0 להפועל רעננה משער של עומר שדה.

זיו אריה פתח עם מערך של שלושה בלמים, כאשר יחד עם נדב עמרן ורן ואתורי, בר גלילי חזר להרכב הקבוצה לאחר שהתאושש מהעומס של טורניר החורף בנבחרת הנוער. גם עופרי משטא רשם הופעת בכורה ב-11 של הצהובים. המחצית הראשונה הייתה בעיקר טקטית, כאשר מכבי שולטת בכדור ברוב שלבי המחצית אך מתקשה לחדור את החלק האחורי של המארחת. דווקא רעננה הייתה קרובה לשער, כאשר מתפרצת של המארחים הסתיימה בכדור בקורה שניתז החוצה.

אריה ביצע שני חילופים עם פתיחת המחצית השנייה כאשר הכניס את איילון אלמוג ואור דסה במקומם של נדב עמרן ועופרי משטא. 11 דקות דקות מחידוש המשחק ומכבי רשמה את ניסיון בעיטה כאשר עומרי אלטמן הניף את הרגל אך מצא את השוער של רעננה מוכן ובמקום. עומר שדה העלה את המארחים ליתרון בדקה ה-60 לאחר מהלך של בין שניים בתוך הרחבה, כשבסיום הכניע שדה את חביב אוחיון. 0:1 לרעננה. בדקה ה-67 אריה ביצע את החילוף השלישי כאשר הוציא את רן ואתורי והכניס את דור גלילי. גם הכניסה של דור גלילי לא הועילה, כשבדקה ה-83 בקארי סניאנג ניצל טעות בהגנת הצהובים וכבש את השער השני לזכות האורחים וקבע את תוצאת המשחק.