לפני קייב: מכבי 'שחר' ניצחה 0:1 את קריית שמונה


זה לא היה קל, אך מכבי תל אביב 'שחר' רשמה ניצחון נוסף בליגה כשארחה את הפועל קרית שמונה ברמלה. הצהובים התקשו מול המשחק של האורחים, אך תומר אלטמן דייק מהנקודה הלבנה בדקה ה-80 וקבע את תוצאת המשחק. הקבוצה תצא לקייב ביום שני לקראת המחזור האחרון בליגת האלופות לנוער.

המשחק החל טוב למכבי כשכבר בדקה השנייה של המשחק הגיעו הצהובים להזדמנות טובה כשדור גלילי הגיע מאגף ימין ובעט חזק מרחבת 16 המטרים. המחצית הראשונה נוהלה כולה בשליטה של הצהובים, כשבדקה ה-20 היה זה עדן קארצב שבעט היטב מ-25 מטרים אך פגש את השוער אלירן גבאי שהדף את הכדור. בדקה ה-40 גלילי הגיע להזדמנות נוספת, הפעם מתוך הרחבה אבל גם הפעם השוער של קרית שמונה היה במקום. בדקה ה-43 הגיע המצב הטוב ביותר של הצהובים, כשהתקפה ששילבה את עדן קארצב וגבי קניקובסקי הסתיימה עם הכנסת כדור גדולה של האחרון לדסה, שהחמיץ ממצב קרוב. דקה לאחר מכן נגיחות מצוינות של דסה ואלמוג נהדפו על ידי השוער של האורחים ושמר על התוצאה במחצית ללא שערים.

החצי השני נפתח ללא חילופים בשני הצדדים. ההזדמנות הראשונה הייתה של האורחים שהרימו קרן מאגף ימין אך מצאו את חביב אוחיון שפתח את הגוף רחב והדף את הכדור. קריית שמונה הצליחו להיות יותר מסוכנים במחצית השנייה אך גם הם לא הצליחו להיות קריטיים לרחבה. בדקה ה-65 ביצע אריה שני חילופים כשהכניס למשחק את תומר אלטמן ועומרי הרמתי. בדקה ה-67 גם מחמוד עוויסאת עלה מהספסל.

בדקה ה-69 הרמתי הכניס כדור גדול לדסה, אך גם הפעם הקשר לא הצליח להכניס את הכדור לרשת. בדקה ה-79 זכו הצהובים לכדור עונשין מ-11מטרים לאחר שמקסים גרצק'ין הוכשל ברחבה.את הכדור לקח תומר אלטמן שדייק מהנקודה הלבנה והעלה את הצהובים ל-0:1 בדקה ה-80, תוצאה שנשמרה עד לשריקת הסיום. כמו כן שותפו במשחק עידן יוגב ועמית שפירא.