מכבי 'שחר' ניצחה 1:2 את מכבי נתניה


AQ7A2565מכבי תל אביב 'שחר' רשמה הבוקר (ש') ניצחון נוסף בליגת העל לנוער כאשר ניצחה את מכבי נתניה 1:2 משערים של אור דסה ומקסים גרצ'קיןה. הצהובים צלחו את החזרה לליגה לאחר המשחק באירופה, וחזרו למסלול הניצחונות.

הפתיחה הייתה שייכת לצהובים של זיו אריה ששלטו בכדור מתחילת המשחק. 12 דקות מהפתיחה ומכבי עלתה על לוח התוצאות. מהלך יפה של עמית שפירא ואור דסה הביא את האחרון למצב מול השוער של נתניה. הבעיטה של הקשר נהדפה פעם אחת על ידי השוער של האורחים, אך הריבאונד היה שייך לקשר שבעט את הכדור פנימה והעלה את הצהובים ליתרון 0:1. שאר המחצית לא התעלתה לרמה גבוה, כאשר השער של דסה קבע את תוצאות המחצית.

למרות היתרון, זיו אריה ביצע שני חילופים במחצית כאשר הכניס את אלמוג איילון ותומר אלטמן, כאשר 10 דקות לאחר מכן נכנס גם עומרי הרמתי.המחצית השנייה לא התעלתה לרמה גבוה, כאשר מכבי נתניה ניצלה זאת כדי להשוות משער של אביב אברהם מתוך הרחבה.1:1 בדקה ה-70. הצהובים לא הורידו את הראש. פעולה נהדרת של מקסים גר'צקין שעלה עם סרט הקפטן, בעט חזק מצד הרחבה בעיטה שפגעה בקורה ונכנסה בדקה ה-88 החזירה את היתרון למכבי, בפעולה שהייתה אקורד הסיום של המשחק.