מכבי 'שחר' והפועל ראשל"צ נפרדו בשיוויון ללא שערים


במסגרת המחזור ה-14 של ליגת טוטו לנוער, מכבי תל אביב 'שחר' פגשה את הפועל ראשון לציון 'יהודה' במשחק ביתי באיצטדיון ברמלה שהסתיים ללא הכרעה. הצהובים הגיעו עם הרבה חיסורים כשדן גלזר ומחמוד עוויסאת (פציעה), גבי קניקובסקי (הרחקה), ואילון אלמוג ועדן קארצב (נבחרת נערים א') לא עמדו לרשותו של גילי לנדאו שניהל את המשחק בזמן שזיו אריה מורחק כתוצאה מהחלטת בית הדין 332A4362בעקבות הדרבי.

מכבי הגיעה למצב קורץ כבר בדקה החמישית. מתפרצת בהובלה של עמית שפירא הגיעה לגיא אביב שפרץ בקו ימין והעביר רוחב טוב לאור דסה שנגח אך נחסם על ידי השוער של ראשון לציון. הצהובים הניעו כדור בסבלנות במהלך המחצית הראשונה ושלטו ברוב 332A4324   שלבי המשחק.

מי שבלט בהיעדרו של דן גלזר הפצוע היה תומר אלטמן שלקח אחריות על מרכז המגרש. בדקה ה-14 הקשר הכניס כדור עומק מצוין לדסה על כנף ימין. החלוץ יישר את הכדור בצורה מדויקת למשטא, אך הכדור ברח למספר שבע מתחת לרגל.
המחצית הראשונה הייתה מרובה בהזדמנויות כשגם עמית שפירא היה קרוב לכיבוש אחרי כדור גדול של רוזנבוים, אך הנגיחה של הקשר נקלטה אצל השוער.

את המחצית הראשונה אפשר היה לחלק לשני חלקים. בעוד שבתחילתה הצהובים – כחולים שלטו במשחק והגיעו להזדמנויות, החלק השני היה מבולבל מצידן של שתי הקבוצות ואף קבוצה לא הותירה חותם עד לשריקת המחצית.
את החצי השני פתח גילי לנדאו שניהל את המשחק במקומו של זיו אריה המורחק שני שינויים כשהכניס למשחק את אליאל פרץ שחזר מההשאלה מבית"ר תל אביב רמלה ואת רן ואתורי במקומם של עידן יוגב ועופרי משטא.
בדקה ה-60 ביצע חילוף משולש והכניס את עומרי הרמתי, ראני חמזה ובר גלילי.
ההזדמנות הראשונה לאחר חידוש המשחק הייתה של אליאל פרץ שקיבל רוחב מהרמתי, בעט חזק אך מצא את השוער של ראשון מוכן. זה הייתה ההזדמנות הראשונה והאחרונה בחצי השני שנגמר גם הוא ללא שערים והמשחק נגמר בתוצאה מאופסת. במהלך המחצית השנייה, קיבלו תומר אלטמן, עומרי הרמתי ואליאל פרץ את הכרטיס הצהוב.