שלישיה מנצחת: מכבי גברה 1:3 על נתניה


פרי גיים

המחזור ה-23 סידר למכבי תל אביב מפגש עם נועלת הטבלה מכבי נתניה. המשחק נערך באיצטדיון 'המושבה' עקב עונס רדיוס אותו332A1950 ריצתה נתניה. מכבי הגיעה למשחק לאחר שבמחזור הקודם לא הצליחה לנצח את הפועל בדרבי, אך עם רוחות חיוביות עקב הניצחון המרשים בגביע מול הפועל כפר סבא באמצע השבוע.

פיטר בוס הגיע למשחק כאשר עומרי בן הרוש לא עמד לרשותו עקב ספיגת כרטיסים צהובים, בעוד שטל בן חיים הבלם, אורלנדו סה ושלומי אזולאי נעדרו עקב פציעות. אבי ריקן פתח כמגן שמאלי, כאשר את שלישיית הקישור השלימו נוסא איגיבור, האריס מדוניאינין וגל אלברמן.

מחצית ראשונה

כבר בדקה השנייה של המשחק, ערן זהבי איים בפעם הראשונה על שערו של ברק לוי כאשר בעט כדור חזק ויד לעבר הפינה הימנית של השער, אך הכדור חמק החוצה. בדקות הראשונות של המשחק מכבי סבלה ממספר איבודים במרכז השדה, אך נתניה לא השכילה לנצל זאת לכדי מצבי הבקעה.

בדקה ה-13 הצהובים פתחו את הערב. האריס מדוניאנין שמספק משחקים נהדרים מאז שהגיע דהר עם הכדור מאיזור חצי המגרש 332A1981ונתן מסירת עומק אדירה לעדן בן בסט שביצע את הפריצה פנימה. מספר 9 הניף את הרגל ומ-16 מטרים הכניע את השוער. 0:1 למכבי ב'מושבה'.

המארחים ניסו להכנס לעניינים לאחר שבעיטה של סימילאניץ' נהדפה על ידי פרדראג ראייקוביץ' לקרן, כאשר גם את הסכנה מהכדור הנייח הסרבי הדף. הצהובים גם העירו את המשחק שלהם כאשר דור מיכה היה פעל באגף ימין, השחיל בין הרגליים של שמעון הרוש ומסר להאריס מדוניאנין. הבוסני ביצע סיבוב על המקום, זרק שלושה מגינים ובעט עם הפאלש כדור שחמק החוצה.

בדקה ה-40 הגיעה המספרת התורנית של ערן זהבי. דור מיכה היתל שוב במגנים באגף, הרים כדור כאשר רגל גבוה של הקפטן פגשה את הכדור, אך זה עלה גבוה מעל השער. המחצית הסתיימה עם יתרון של שער לצהובים.

מחצית שנייה

מנחם קורצקי ביצע חילוף אחד עם פתיחת המחצית השנייה כאשר הכניס את גאל מרגוליס שמושאל ממכבי תל אביב במקומו של אביעד בורלא . המארחים פתחו את החצי השני עם לחץ גדול על מכבי וכמעט הצליחה לחזור למשחק לאחר בעיטה גדול של מושיקו 332A2077לוגסי שחלפה סמוך לעמוד השער.

בדקה ה-48 נתניה הצליחה להשוות. כדור חוץ הגיע לרגליו של מילאן סימילאניץ' שהקפיץ את הכדור לרחבה שם היה סער בנבנישתי שקפץ מעל אבי ריקן ונגח את הכדור לשער. 1:1 במושבה. לאחר השער פיטר בוס ביצע את החילוף הראשון במשחק כאשר הכניס את טל בן חיים החלוץ במקומו של עדן בן בסט. דקה לאחר הכניסה, ובן חיים היה מעורב בפעולה נהדרת. מספר 11 פרץ על כנף שמאל, עבר שלושה שחקנים והכניס כדור מצוין ברחבה אך זהבי לקח מנוסא מצב נוח, ובעט מחוץ למסגרת.

הקפטן ככל הנראה חייב, ולכן בדקה ה-61 החזיר את היתרון למכבי. דור מיכה פרץ באגף והוציא כדור אלכסוני שמצא את מדוניאני332A2206ן שבעט שטוח וחזק. ברק לוי זינק והדף לא טוב והכדור הגיע לרגליו של זהבי שהכניס בקלות פנימה. 1:2 למכבי.

בדקה ה-75 מכבי קיבלה בעיטה חופשית עקב עבירת משמעת של שמעון הרוש. האריס מדוניאנין לקח את הכדור, בעט לחיבור אך לוי זינק היטב והציל שער בטוח. חמש דקות לאחר מכן פריצה אדירה של בן חיים הולידה רוחב מצוין עליו עליו עט זהבי, אך הנגיעה שלו לא הייתה מספיק טובה והכדור חמק ליד השער.

בדקה ה-84 דור מיכה שוב לקח את תפקיד השף. פעולות חמקמקות של הקשר שתעתע במגינים הסתיימה בצ'יפ אדיר לטל בן חיים שהשתלט על הכדור ברחבה, גבר באחד על אחד על השוער וסיים עם בעיטה חזקה לשער.