מכבי 'שחר' ונס ציונה נפרדו ב-1:1


פרי גייםAQ7A2994

במסגרת המחזור ה-19 של ליגת 'טוטו' לנוער מכבי תל אביב 'שחר אירחה את סקציה נס ציונה באיצטדיון העירוני ברמלה. הצהובים הגיעו עם רוח גבית מרצף הניצחונות האחרונים של הקבוצה.

זיו אריה פתח את המשחק עם שני שינויים מהשבוע עבר כששי גולן ואור דסה קיבלו את חולצת ההרכב. מן העבר השני, בן שוגל ששיחק בתחילת העונה עם מכבי פגש את חבריו כשעלה בהרכבה של נס ציונה.

מחצית ראשונה

מהדקה הראשונה של המשחק מכבי שלטה בקצב המשחק והרבתה להניע את הכדור מצד לצד. בדקה ה-20 רן ואתורי הגיח מאAQ7A2957חור ובעט פצצה שנעצרה בחיבור השער, כאשר ניסיונות ריבאונד של דסה ואלמוג לא הצליח לעבור את השוער.

בדקה ה-33 מכבי עלתה ליתרון רוחב נהדר של אליאל פרץ מצא את דסה בתנועה חדה לרחבה כשהפעם, החלוץ נעץ את הכדור ברשת. 0:1 למכבי. חרוע המזל היתרון לא נשמר זמן רב. קרן ללא כיסוי של נס ציונה מצאה את ראשו של בן שוגל שנגח חזק והכניע את חביב אוחיון. 1:1 בדקה ה-35.

הצהובים ניסו לחזור למשחק, אך ההתקפות של הצהובים לא הניבו פרי והמחצית הסתיימה בשיוויון אחת.

מחצית שנייה

הצדדים חידשו את המשחק ללא חילופים כאשר במהלך כל החצי השני לא נרשמו מצבים ליד השערים. נס ציונה  צופפה לשערה את המשחק והצהובים התקשו להגיע למצבים. אריה ניסה להשתמש בכלים מהספסל כאשר העלה את מחמוד עוויסאת, עדן קארצב, תומר אלטמן ולזר דורוביץ' שרשם בכורה מחודשת.AQ7A3052

בדקה ה-83 הגיע מצב נהדר למכבי. לזר דורוביץ' הסתובב נהדר ברחבה והוריד כדור למחמוד עוויסאת שפספס ממצב קורץ את המסגרת.מעד סוף המשחק השחקנים של אריה לא הצליחו להשיג את השער הנכסף והמשחק הסתיים בשיוויון.

בשבוע הבא מכבי 'שחר' תנוח ממאבקי הליגה ותתפנה למשחק מול הפועל הרצליה שייערך בשבת.