בחצי הדרך: מכבי ניצחה 0:3 את כפ"ס


פרי גיים332A1153

במסגרת הסיבוב הראשון של רבע גמר גביע המדינה, מכבי תל אביב הגיעה ל'לויטה' למפגש הראשון מבין שניים עם הפועל כפר סבא. לאחר שנפגשו פעם אחת בלבד בליגה במשחק שהסתיים ב-0:0, הצהובים חזרו ל'לויטה' בכדי לנסות להשיג תוצאה טובה לקראת הגומלין. בפעם הקודמת שהצדדים נפגשו עמדו על הקווים שני מאמנים שונים, כאשר הפעם הגיעו פיטר בוס ושרון מימר עם המושכות של הקבוצות.

אצל הצהובים נוסא איגיבור חזר ישירות להרכב לאחר שסיים את עונש השעיה, כאשר בוס הסיט את עומרי בן הרוש לעמדת הבלם בעקבות מחלה שטל בן חיים הבלם, בעוד שאבי ריקן נכנס לעמדת המגן השמאלי.

מחצית ראשונה332A1188

המשחק נפתח עם לחץ התקפי של הצהובים על המארחים. המצב הראשון במשחק הגיע מהצד של אלי דסה שהעביר רוחב שפספס את עדן בן בסט בסנטימטרים.

בדקה ה-11 מכבי הגיעה להזדמנות נוספת כשטל בן חיים קיבל קרן קצרה והרים כדור טוב לאיתן טיבי שהמשיך עם העקב, אך הכדור פספס את המסגרת. כפר סבא התחילה לנסות לתקוף במתפרצות ובדקה ה-16 הוגו לופס בעט מ-20 מטרים וסחט עצירה גדולה מראיקוביץ'.

ערן זהבי ניסה להכנס למשחק עם בעיטה טובה מ-30 מטרים, אך בן רהב היה במקום. בדקה ה-34 הגיע רגע החזרה של האריס מדוניאנין. א332A1377בי ריקן הוציא את מכבי להתקפה מתפרצת מקרן של כפר סבא. המגן רץ 40 מטרים ומסר לערן זהבי. הקפטן חתך מקו שמאל ומצא את האריס מדוניאנין שהגיח מאחור ושחרר טיל לחיבור הימני של השער, כדור שפגע במשקוף ונכנס פנימה. 0:1 למכבי, שער בכורה לבוסני בקדנציה השנייה שלו בצהוב. הפעם האחרונה שמדוניאנין כבש שער למכבי אגב, הייתה בשנת 2011 במשחק הבית נגד מ.ס. אשדוד. ואם כבר טריוויה, השער של הקשר היה הפעם הראשונה

מחצית שנייה

שתי הקבוצות עלו חזרה לכר הדשא ללא שינויים. עם חידוש המשחק המארחים פתחו חזק והגיעו לשני מצבים קורצים של מאוויס צ'יבוטה שמושאל ממכבי לכפר סבא. בפעם הראשונה הצליחה ראייקוביץ' לקלוט את הכדור, ואילו בפעם השנייה השוער מתח איברים והציל שער בטוח.

בדקה ה-55 מכבי הכפילה את היתרון. אלי דסה הרים כדור מצד ימין אשר הוסט ממגע של זהבי. עדן בן בסט השתלט על הכדור 332A1511ומארבעה מטרים כבש את השער השני. 0:2 למכבי. מספר דקות לאחר השער, צ'יבוטה היה שוב קרוב לכיבוש, אך ראייקוביץ' התעופף להצלה גדולה נוספת.

בדקה ה-65 דור מיכה נכנס למשחק כחילוף הראשון של בוס, כאשר החליף את טל בן חיים החלוץ. המשחק המשיך להיות מנומנם בחצי השני, כאשר שתי הקבוצות לא מגיעות למצבים אל מול השערים. בדקה ה-78 בוס הכניס את דור פרץ במקומו של גל אלברמן כאשר חמש דקות לסיום גם יואב זיו נכנס למשחק במקומו של אבי ריקן.

בדקה ה-88 דור מיכה סיים מהלך יפה של הצהובים בבעיטה מצוינת של דור מיכה מ-20 מטרים עם רגל שמאל וקבע את תוצאת המשחק 0:3 לקראת הגומלין ב-01/03.