עד הפעם הבאה: מכבי וב"ש נפרדו ב1:1


פרי גיים

המחזור ה-28 בליגת Winner זימן לנו את המשחק המרתק ביותר לעונת 2015/16, בעיתוי המרתק ביותר. מכבי תל אביב התארחה332A5222 לראשונה באיצטדיון 'טרנר' אצל הפועל באר שבע, כאשר הפער בין השתיים עומד על נקודה אחת בלבד. המאזן ללא ההפסדים של פיטר בוס לעומת הרצף ללא הפסדים של באר שבע, ערן זהבי עם 28 שערים מול אליניב ברדה עם 13, שתי הקבוצות הגדולות של הליגה בקרב ראש בראש.

מאמנה של מכבי עלה עם שני שינויים בהרכב לעומת זה שניצח את בני סכנין במחזור הראשון של הפלייאוף העליון. אבי ריקן שהחלים מפציעה פתח באגף שמאל במקומו של יובל שפונגין, ואילו עדן בן בסט לקח את מקומו של טל בן חיים החלוץ בהרכב הצהובים.

מחצית ראשונה

שתי הקבוצות פתחו עם לחץ גבוה מאוד על הגנות היריבה, דבר שהקשה מאוד על הנעת הכדור בדקות הפתיחה של המשחק באיזור אמצע המגרש ואילץ לא פעם את שתי הקבוצות לשלוח כדורים ארוכים לחלוצים.

בדקה ה-10 מכבי הצליחה להגיע להזדמנות הראשונה אחרי צ'יפ נהדר של דור מיכה לערן זהבי, אך הבעיטה של הקפטן נהדפה 332A5312לקרן, דבר שבסופו של דבר השתלם ובגדול. זהבי הלך להרים את הכדור ומצא בדיוק את ראשו של קרלוס גרסיה שנגח עם כל הלב לרשת. 0:1 למכבי בדקה ה-11. גם לאחר הגול המשיכה ללחוץ על הדוושה, אך כמעט ספגו בצד השני כאשר מאור בוזגלו הגיע להזדמנות טובה אך נעצר אצל פרדראג ראייקוביץ'.

היתרון של הצהובים לא החזיק הרבה זמן, לאחר שכדור של מאור בוזגלו לרחבה מצא את אוביידו הובאן שהצליח להכניע באחד על אחד את ראייקוביץ'. 1:1 בטרנר.

מכבי כמעט השיבה חזרה את היתרון אליה לאחר שעדן בן בסט פרץ על קו שמאל והעביר רוחב נהדר שפספס את זהבי בסנטימטרים. מלבד ההזדמנות הזו, שתי הקבוצות לא הצליחו לפרוץ לאחת את השנייה את ההגנה והתוצאה נשארה 1:1 בתום 45 דקות.

מחצית שנייה

פיטר בוס וברק בכר פתחו את המחצית השנייה ללא חילופים. דקה וחצי מחידוש המשחק גל אלברמן בסלאלום אדיר עבר ארבעה שחקני יריב והעביר כדור רוחב לזהבי, שלא מצא את המסגרת. מכבי המשיכה ללחוץ ובסדרת קרנות מסוכנות מאוד התקרבה מאוד 332A5451לשערו של דודו גורש. בדקה ה-60 צירוף טוב של אורלנדו סה ודור מיכה כמעט הביא לשער של האחרון שבעט מסף הרחבה, אך מצב את גורש עירני.

עד הדקה ה-75 לא נרשמו אירועים מיוחדים במשחק מלבד שני חילופים של ברק בכר שהכניס למערכה את בן סהר ומאור מליקסון וכרטיסים צהובים שראו אוביידו הובאן וגל אלברמן. בדקה ה-81 גם בוס ביצע את החילוף הראשון שלו כאשר הכניס את ברק יצחקי במקומו של עדן בן בסט.

בסיום 90 דקות של כדורגל, אין הכרעה בין הצדדים והסטטוס קוו נשמר.