מכבי 'שחר' הפסידה 4:1 להפועל חיפה


פרי-גיים332A4302

במסגרת המחזור ה-21 של ליגת 'טוטו' לנוער מכבי תל אביב 'שחר' אירחה את הפועל חיפה לאחר ההפסד במשחק הצמרת בשבוע שעבר. זיו אריה קיבל לידיו את אילון אלמוג שחזר מטורניר מנבחרת ה-U-17 ופתח בהרכב הקבוצה. הצהובים קיוו לנצח את האדומים שבסיבוב שעבר הצליחו לנצח את מכבי בקריית חיים. מאמנה של הקבוצה הבוגרת פיטר בוס ועוזר המאמן הנרי קרוזן צפו בצהובים הצעירים מהיציע

מחצית ראשונה

כבר בדקה ה-3 הצהובים הגיעו להזדמנות נהדרת. אילון אלמוג הוציא התקפה מתפרצת טובה שבסיומה העביר כדור רוחב שמצא את עמית שפירא, אך הקשר לא הצליח לנצל את המצב הקורץ מתוך הרחבה. מכבי שלטה ברוב אחזקת הכדור במחצית הראשונה, ובדקה ה-13 היה זה אילון אלמוג שמטווח קרוב נגח את הכדור מחוץ לשער.

הלחץ של מכבי המשיך גם בדקה ה-20 כשכדור יפה של עמית שפירא מצא את קניקובסקי בתוך הרחבה. הקשר הטעה את המגן 332A4419ומקרוב בעט כדור בפספס במעט את מסגרת השער. האורחת הגיעה גם היא למספר מצבים מול שערו של סער אוחיון שלא נכנסו עד הדקה ה-30, אז יציאה לא טובה של השוער של מכבי נוצלה על ידי הקפטן מקסים פלקצ'נקו שבצ'יפ יפה הצליח להכניע את השוער. הצהובים ניסו לחזור למשחק עם הרמה יפה של אלמוג לקניקובסקי, אך רותם פדידה, שוערה של הפועל חיפה הצליח למנוע שער. בסיום המחצית הראשונה הצהובים בפיגור של שער.

מחצית שנייה

את החצי השני פתח זיו אריה עם חילוף אחד כאשר הכניס את אור דסה במקומו של לזר דורוביץ'. הצהובים לא הצליחו לצאת עם אנרגיות חדשות מחדר ההלבשה ועל אף השליטה באחזקת הכדור, היו מאוד פגיעים בהתקפות המתפרצות כשבדקה ה-57 עידן גולן332A4426 קיבל כדור רוחב טוב והכניע את סער אוחיון מקרוב. 0:2 ליריבה.

בדקה ה-61 מכבי הצליחה לחזור למשחק עם שער של אילון אלמוג.  מכבי לחצה חזק על השער ועזרת כדור רוחב טוב אלמוג הצליח לנגוח כדור שחדר לשער. הצהובים מצמקים ל-2:1

דווקא כשהיה נראה שהצהובים  בדרך לחזור למשחק, המחליף עידו וייר הצליח להגדיל את התוצאה לאחר שקיבל כדור עומק מצוין והכניע את אוחיון באחד על אחד. 1:3 להפועל חיפה בדקה ה-74. בדקה ה-88 ראימי חלפו הגדיל את התוצאה ל-1:4 להפועל חיפה.