מכבי 'שחר' ברבע הגמר אחר 0:3 על מכבי הרצליה


פרי גיים

הקבוצה של זיו אריה הגיע לשמינית גמר גביע המדינה לנוער כאשר היא הוגרלה לשחק מול מכבי הרצליה ברהההמלה. המשחק נפתח בשעה 15:30, סמוך לתחילת המשחק של הבוגרת בבלומפילד.

זיו אריה הגיע למשחק כאשר אליאל פרץ ואילון אלמוג חזרו לסגל של הצהובים. מכבי 'שחר' פתחה את המשחק עם שלישיה התקפית שכללה את עומרי הרמתי, אור דסה ומחמוד עוויסאת, כאשר מאחוריהם בקישור היו גבי קניקובסקי, אליאל פרץ ועמית שפירא. חביב אוחיון בשער ונדב עמרן, גיא אביב רן ואתורי והקפטן עידן יוגב השלימו את 11 הפותחים.

הצהובים הגיעו לשלב שמינית הגמר לאחר שהתקשו במשחק מול מ.ס. ג'וליס בו העפילו לאחר בעיטות עונשין מ-11 מטרים.

מהלך משחק

מכבי 'שחר' שלטה מהפתיחה ובאה על שכרה מוקדם. בדקה ה-13 דאבל פס נהדר בין הרמתי ושפירא הסתיים בבעיטה של האחרון לפינת השער של הרצליה, והעלתה את הצהובים ליתרון 0:1. מכבי 'שחר' המשיכה את הלחץ אך עד המחצית  התוצאה נשמרה עם יתרון של שער במחצית.

החניכים של אריה יצאו חמים מחדר ההלבשה ושתי דקות לאחר חידוש המשחק התוצאה הוכפלה. עמית שפירא שוב היה במוקד AQ7A3029העניינים כשצירופי מסירות בינו לבין פרץ הובילו אותו לרחבה. שפירא סיפק צ'יפ אדיר לפרץ שגלגל פנימה. שער לשחקן שרשם בשבוע שעבר בכורה בבוגרים, 0:2 למכבי בדקה ה-47.

הנוער המשיך לשלוט במשחק ואחת עשרה דקות לאחר השער השני, עומרי הרמתי הוסיף שער למאזן שלו שכבר כלל בישול והעלה את הצהובים ל-0:3 שחתם את תוצאת המשחק.

הצהובים מעפילים לשלב הבא ויחכו להגרלה ברבע הגמר כדי לדעת את זהות היריבה. בשבוע הבא הצהובים יפגשו למשחק פסגה מול מכבי חיפה בחוץ כשהפער בין השתיים עומד על שלוש נקודות בלבד.