מכבי 'שחר' הפסידה 3:0 למכבי חיפה


פרי-גיים

המחזור ה-20 של ליגת 'טוטו' לנוער זימן את המשחק הכי גדול של הליגה כשהצהובים הגיעו להתארח ב'קצף' אצל הירוקים. הפער לפני המשחק עמד על שלוש נקודות, הרבה הודות לריצה חיובית של מכבי 'שחר' במחזורים שלפני המשחק.

בסיבוב הקודם בו נפגשו שתי הקבוצות היו אלו הירוקים אשר הצליחו לשים את ידם על שלוש הנקודות ולהשיג ניצחון 2:3 במשחקAQ7A8799 שנערך באיצטדיון ברמלה. גבי קניקובסקי ודן גלזר כבשו למכבי, עוואד(צמד) ושער עצמי של חיפה הכריעו את המשחק. זיו אריה הגיע למשחק עם חוסרים בהתקפה, זאת עקב השתתפות של אילון אלמוג ועדן קארצב בשלב העלית של אליפות אירופה עד גיל 17.

מי שזכה לפתוח במשחק היה לזר דורוביץ', אשר חזר לקבוצה לפני כחודש והיום קיבל את ההזדמנות בהרכב. איתו בהתקפה פתחו גם אור דסה ואליאל פרץ, אשר היה בהרכב גם בשנה שעברה כשהצהובים ביצעו מהפך במשחק שהוביל בסופו של דבר לאליפות.

מחצית ראשונה

כבר בדקה ה-10 מכבי תל אביב הגיעה להזדמנות נהדרת. הצהובים הניעו כדור בסבלנות ולבסוף היה זה אליאל פרץ שבעט מ-20
מטרים כדור שפגע במשקוף, ככל הנראה עבר את הקו ויצא החוצה. שופט המשחק לא הורה על שער והמשחק נמשך.AQ7A8815

בדקה ה-23 המארחים עלו ליתרון. חביב אוחיון הצליח להדוף ניסיון אחד על אחד מעוואד, אך הריבאונד של החלוץ הלך לרשת  0:1 לחיפה. אחת עשרה דקות לאחר מכן מכבי נכנסה לפיגור גדול יותר כשעמית זנאטי הבקיע את השער השני.

מחצית שנייה

את החצי השני פתח זיו אריה עם חילוף כאשר הכניס את תומר אלטמן במקומו של עומרי הרמתי. הצהובים ניסו לחזור למשחק, אבל ספגו בחלק האחורי את השער השלישי. מוחמד אבו פני בעו חזק מ-20 מטרים כדור שנהדף על ידי אוחיון, אך על הריבאונד עט מוחמד עוואד וכבש מקרוב. 0:3 למארחים בדקה ה-57.

אריה הכניס למשחק את נדב עמרן ותומאס פרינס (הופעת בכורה), אך גם זה לא הועיל כשהצהובים סיימו את המשחק עם הפסד 3:0 בסיום 90 הדקות. הפער בצמרת גדל ל-6.