הרגל של אמצע השבוע: מכבי 'שחר' ניצחה 1:2 את מכבי פ"ת


פרי-גיים

חג הפסח הבא עלינו לטובה יוציא את הליגות לפגרה קצרה, ועקב כך קבוצת הנוער של מכבי תל אביב התארחה אמש(ד') בפתח תקווה אצל המקבילה מהמלאבס. הקבוצה של זיו אריה הגיעה לאחר שסיימה בתוצאת תיקו בקרית שמונה במחזור הקודם, עם מטרה ברורה: לשוב למסלול הניצחונות. נוער

אריה ביצע כמה שינויים בהרכב, כאשר אליאל פרץ ממשיך להיות חלק מסגל הקבוצה הבוגרת ועל כן לא עמד לרשות המאמן. פרינס תומאס עלה בהרכב הקבוצה וכך גם מחמוד עוויסאת ועדן קארצב שחזרו מפציעות.

מחצית ראשונה

החצי הראשון של המשחק נפתח עם משחק אגרסיבי מצד שתי הקבוצות, דבר שהתבטא בכרטיסים צהובים אותם שלף השופט סהר ארבלי לעברם של עידן יוגב ותומר אלטמן. לא נרשמו מצבים רבים ליד שערם של חביב אוחיון ויונתן רוטשילד, אך בדקה ה-43 הצהובים הצליחו לתקוע יתד ראשון במשחק.

בישול יפה של פרינס תומאס שמצא את גבי קניקובסקי על סף הרחבה, ומבלי להתבלבל הקשר שלח בעיטה חדה לשער שנעצרה רק ברשת. 0:1 למכבי בדקה ה-43, רגע לפני שיורדים לחדרי ההלבשה.

מחצית שנייה332A0804

החצי השני אופיין גם הוא בפתיחה רגועה של המחצית, אך הפעם השחקנים של זיו אריה הצליחו להגיע לשער השני מוקדם יותר מאשר בחצי הקודם. מי שכבש הפך למבשל, כשגבי קניקובסקי חלף על פני שחקן אחד, וסמוך לרחבת ה-16 העביר רוחב טוב שהגיע לאור דסה. חלוץ הכנף הניף רגל ובעיטת יעף הכניע את השוער, 0:2 לצהובים.

המארחים הצליחו עוד לצמק את התוצאה בדקה ה-85 משער של תאי בריבו, אך זה לא שינה את העובדה שמכבי תל אביב 'שחר' יוצאת עם שלוש נקודות יקרות מהמפגש.