מכבי סיימה בתיקו 0:0 נגד בני סכנין בדוחא


פרי-גיים332A4221

המחזור ה-32 בליגת Winner שם במוקד את משחקה של מכבי תל אביב נגד בני סכנין, אשר נערך באיצטדיון 'דוחא'. ארבעה ימים לאחר המפגש האחרון בין השתיים במסגרת חצי גמר גביע המדינה בו העפילו הצהובים לגמר לאחר ניצחון 2:3, הרוחות לא היו שקטות לקראת המשחק שלווה בכוחות שיטור ואבטחה רבים.

פיטר בוס ביצע שני חילופים ב-11 הפותחים בהרכב. האריס מדוניאנין שנפצע באימון המסכם וטל בן חיים החלוץ שלא היה כשיר ב-100 אחוזים ירדו לספסל , כששלומי אזולאי וגל אלברמן תפסו את המקום בהרכב, במערך ששונה ל-3-5-2.יוסי אבוקסיס ובני סכנין עלו בהרכב זהה לזה שפתח במשחק הגביע.

מחצית ראשונה332A4335 21.26.42

השחקנים של פיטר בוס שלטו בקצב בתחילת המשחק, אך ההזדמנות הראשונה במשחק הייתה שייכת לסכנין כששלומי אזולאי בעט מסף הרחבה, ישירות לידיו הבטוחות של פרדראג ראייקוביץ'. בדקה ה-12 כניסה מסוכנת של דייגו קאצ'ובה זיכתה אותו בכרטיס הצהוב הראשון במשחק מהשופט אוראל גרינפלד. בדקה ה-15 היה זה ברק יצחקי שהגיע להזדמנות מסוכנת ראשונה, לאחר שקיבל כדור עומק ונגח כדור שחלף מעל המשקוף.

בדקה ה-23 מכבי הגיעה לשתי הזדמנויות גדולות. ראשון היה זה ברק יצחקי ששחרר בעיטת מסובבת מ-20 מטרים שננעצה בקורה. מיד לאחר מכן מכבי סיכנה את השער של מוחמד קנדיל שוב כשזהבי העביר כדור רוחב מסוכן שפספס במעט את יצחקי. החלוץ הגיע חם למשחק ובדקה ה-28 יצחקי גלש לכדור רוחב של דסה וכמעט הכניס שער. הצהובים המשיכו עם הלחץ הגדול כשגם ערן זהבי בחן את העירנות של קנדיל, שהגיב היטב לבעיטה של הקפטן מסך הרחבה. שלומי אזולאי שתפס את המקום בהרכב ניסה גם הוא לטווח את השער, אך הבעיטה שלו הייתה שטוחה וחלשה, ישירות לידיו של קנדיל.332A4421

המחצית הראשונה דעכה לקראת סיום, כאשר האירוע המרכזי נרשם כשקרלוס גרסיה ספג כרטיס צהוב, בגינו הוא יחמיץ את המפגש נגד הפועל רעננה. בדקה ה-44, מכבי הגיעה להזדמנות הטובה ביותר כשדור מיכה הוריד כדור אלכסוני לרחבה אליו הגיע יצחקי, אך החלוץ שוב פגש את קורת השער והכדור חמק החוצה.

מחצית שנייה

שתי הקבוצות עלו לחצי השני ללא חילופים. המהלך הראשון במחצית השנייה היה כרטיס צהוב נוסף לחאלד חלאיילה. מכבי המשיכה את הלחץ ובדקה ה-46 איתן טיבי קיבל כדור מערבוביה ברחה לאחר כדור קרן, אך הבעיטה של הבלם הלכה החוצה. בדקה ה-53 ברק יצחקי ספג כרטיס צהוב, וגם הוא לא ייקח חלק במשחק נגד רעננה.

בדקה ה-58 גל אלברמן הצטרף לניסיונות ההבקעה  כשבעט חזק מ-18 מטרים, אך קנדיל הדף לקרן. גם אלי דסה הצטרף לרשימת המאיימים על השער לאחר שקיבל כדור אלכסוני מערן זהבי, אך לא הצליח לנגוח את הכדור למסגרת. פיטר בוס ביצע חילוף ראשון במשחק בדקה ה-64 כאשר הכניס את האריס מדוניאנין במקומו של שלומי אזולאי.332A4620

מכבי הגיעה להזדמנות ענקית לאחר מהלך מבריק של ברק יצחקי, אך דור מיכה מקרוב לא הצליח להכניס את הכדור. סכנין יצאה למתפרצת ופיראס מוגרבי ניסה שוב להבקיע, אך ראייקוביץ' היה במקום. בדקה ה-73 דור פרץ פינה את המקום שלו לאורלנדו סה. בדקה ה-76 סכנין הגיעה לשתי הזדמנויות אדירות, אבל ראייקוביץ' הדף את הניסיונות של קאצ'ובה וז'ארוז'יניו. מהלך לאחר מכן, אלי דסה ספג את הכרטיס הצהוב. הלחץ הצהוב גבר עם דקות הסיום, אבל השער מיאן להגיע. בדקה ה-80 טל בן חיים החלוץ נכנס במקומו של יצחקי.