מכבי סיימה בשיוויון 1:1 עם הפועל רעננה


פרי גיים

שלושה מחזורים לסיום הליגה, מכבי תל אביב יצאה למשחק חוץ נגד הפועל רעננה באיצטדיון נתניה. פיטר בוס הגיע עם סגל דליל 332A9537מאוד, כאשר רשימת הפצועים (טל בן חיים הבלם, יובל שפונגין, אורלנדו סה ועומרי בן הרוש) והמורחקים (קרלוס גרסיה וברק יצחקי) הייתה ארוכה. מי שכן פתחו בהרכב היו שלומי אזולאי ואבי ריקן ששבו ל-11 הפותחים, ואילו נוסא איגיבור שב לסגל של פיטר בוס.

המשחק שוחק בשעה אחידה עם משחקה של באר שבע נגד בית"ר ירושלים, כשהפער ביניהן עומד על שלוש נקודות.

מחצית ראשונה

המשחק נפתח בצורה טובה לצהובים ששעטו לא מעט לעבר השער של ינקו, ואף הבקיעו שער מרגליו של אלי דסה שנפסל בטענה לנבדל. בדקה ה-12 היה זה שלומי אזולאי שניסה לבחון את ינקו בבעיטה מ-18 מטרים, אך הכדור חלף מעל המשקוף. שלוש דקות לאחר מכן צ'יפ אדיר של אזולאי מצא את הראש של זהבי ברחבה, אך ינקו סיפק עצירה נהדרת. הקפטן נכנס חזק לעניינים ובדקה ה-18 ניצל מסירה של מדוניאנין כדי לבעוט מהרחבה, אך הכדור לא התלבש לא כפי שרצה וינקו קלט את הכדור.332A9529

הצהובים שלא כבשו בשלושת משחקי הליגה האחרונים הגיעו למספר רב של מצבים, אך הכדור לא נכנס לרשת גם בדקה ה-23 כששוב זהבי קיבל כדור נהדר מריקן, אבל לא השכיל לכבוש. גם בדקה ה-36 זהבי הגיע להזדמנות נהדרת מהאוויר, הפעם כן התלבש לו, אך הכדור לא הלך למסגרת. בדקה ה-40 הגיעה ההתקפה הראשונה של המארחים כשמיכליץ' הכניס כדור טוב לשכר אבל גלישה של איתן טיבי הציל גול וודאי.

מחצית שנייה

החצי השני עם חילוף אצל האורחים כשברק בדש נכנס במקומו של רנה מיכליץ' שנפצע בחצי הראשון. המשחק עצמו נפתח בצורה דומה כאשר הצהובים שולטים אבל מרבים להחמיץ. בדקה ה-54 בדש הוביל את הכדור כתוצאה מאיבוד של הצהובים והכניס כדור נהדר למאמדו צ'אם שבעט חזק, אבל נתקל בתגובה נהדרת של ראייקוביץ'. שלוש דקות לאחר כן ברק בדש הצליח להכניע את ראייקוביץ', אבל נשרקה עבירה לזכותה של מכבי. הצהובים יצאו מהר למתפרצת שהובלה על ידי מדונאינין שקיבל חזרה את הכדור ממיכה, אך שוב ינקו היה במקום. לאחר המהלך, נוסא איגיבור חזר למגרשים כשהחליף את שלומי אזולאי, חילוף שהתברר ככל כך332A9460 חשוב. כדור גדול של דור מיכה מצא את איגיבור שזינק גבוה ונגח חזק מאוד כל הדרך לשער. אחרי חודשיים וחצי הניגרי חוזר ובגדול. 0:1 למכבי.

היתרון לא החזיק יותר מדי זמן. בדקה ה-65 מכבי הייתה שאננה במהלך כדור חופשי של המארחים ונענשה על כך. ברק בדש קיבל כדור חופשי ברחבה ובוולה כבש שער יפה לרשת של ראייקוביץ'. 1:1 בנתניה. הצהובים התקשו להגיע למצבים ורק עשר דקות לאחר הגול הגיעה הזדמנות אדירה למדוניאנין שקיבל כדור רוחב כשינקו מחוץ לשער, אך הכדור שלו פגש את הקורה והחוצה.

עד סיום המשחק מכבי לא הצליחה להחזיר אליה את היתרון וסיימה את המשחק בשיוויון עם רעננה, והפער בצמרת צמח ל-5 נקודות.