עד השנייה האחרונה: 0:2 למכבי על בית"ר. הפער בצמרת: 2 נקודות מב"ש


פרי גיים332A0406

מחזור אחד לפני אחרון בליגת Winner ומכבי עלתה לבירה לאיצטדיון בו תשחק בעוד כשבוע וחצי בגמר הגביע, כאשר התארחה ב'טדי' נגד בית"ר ירושלים. פיטר בוס עלה עם הרכב שכלל לא מעט שינויים, כאשר יואב זיו אייש את העמדה ההגנתית יחד קרלוס גרסיה ואיתן טיבי. אליאל פרץ רשם הופעת בכורה בליגה כאשר עלה בקישור יחד עם נוסא איגיבור והאריס מדוניאנין.  המשחק שוחק במקביל למשחקה של הפועל באר שבע נגד מכבי חיפה.

מחצית ראשונה

לא חלף הרבה זמן משריקת הפתיחה ועד להזדמנות הראשונה של מכבי. מהלך קבוצתי הוביל את הכדור להאריס מדוניאנין שעל סף רחבת ה-16 בעט כדור יעף חזק שנהדף על ידי סתיו שושן. בדקה ה-10 גם בית"ר הגיעה להזדמנות טובה כא332A0486שר ארסניו וולפורט פרץ באגף שמאל והוריד רוחב מצוין לאיתי שכטר, שבעט ישר לידיים של פרדראג ראייקוביץ'.

בדקה ה-19 הצהובים הגיעו להזדמנות נוספת כשדור מיכה הכניס כדור אלכסוני לזהבי. הקפטן בעט, שוערה של בית"ר הדף את הכדור ואת הריבאונד של ברק יצחקי הצליחו שחקני ההגנה של המארחת להסיט לקרן. גם בית"ר הגיעה להזדמנות גדולה דקות ספורות לאחר מכן כשאיתי שכטר נותר לבדו מול ראייקוביץ', אבל הסרבי סיפק עצירה נהדרת. בדקה ה-30 היה זה אליאל פרץ שניסה לבחן את סתיו שושן, אך השוער הצעיר הדף היטב. גם זהבי ניסה בדקה ה-33 מבעיטה חופשית מ-25 מטרים, אך השוער היה במקום.

מחצית שנייה

המחצית החלה ללא שינויים אצל שני המאמנים, כשהמגמה הצהובה נמשכה עם תחילת החצי כשערן זהבי מצא עצמו חופשי ברחבה 332A0016-2וניסה בעיטת מספרת שלא צלחה.  הזדמנויות נוספות של הצהובים לא מצאו את הרשת עד בדקה ה-57. מכבי הצליחה לפרוץ נהדר את ההגנה של האורחים כשנוסא איגיבור קיבל כדור לרחבה והוכשל מאחור על ידי חסוס רואדה. השופט הורה על הנקודה הלבנה והרחיק את הבלם. ערן זהבי לקח את הכדור ודייק מהנקודה הלבנה. 0:1 למכבי.

בדקה ה-65 ביצע בוס חילוף ראשון כאשר החליף את נוסא איגיבור והכניס למשחק את שלומי אזולאי ועשר דקות לאחר מכן גם טל בן חיים נכנס במקומו של עדן בן בסט. באותו הזמן שוחק המשחק של היריבה לצמרת כשהתוצאה ב'סמי עופר' היה שיוויון רבע שעה לסיום.  לאחר ההרחקה מכבי שלוה לחלוטין במשחק בדקה ה-81 אליאל פרץ ביצע מהלך סולו אדיר ברחבה של בית"ר אך לאחר שעבר שלושה שחקנים, הבעיטה שלו הלכה לרשת החיצונית. גם טל בן חיים רשם פריצה יפה באגף כשהוריד כדור נהדר לברק יצחקי, אך החלוץ בעט גבוה מעל השער. לאחר המהלך נכנס למשחק דור פרץ במקומו של מספר עשר.

בדקה ה-89 מכבי יצאה למתפרצת קטלנית בהובלתו של האריס מדוניאנין. הבוסני מסר לזהבי וקיבל ממנו חזרה כדי לכבוש בנגיעה שער נהדר שקובע את תוצאת המשחק. ב'סמי עופר' מכבי חיפה כבשה שער מאוחר שגרם לפער להצטמק עוד יותר ולעשות פוטו פיניש גדול במחזור הבא.