צפו: 1:2 למכבי על קאיירט, שער ניצחון לאלברמן


מחצית ראשונה

מהשנייה הראשונה מכבי הייתה בטירוף על כל המגרש, וכבר בדקה ה-5 איצטדיון נתניה היה כולו חשמל. מהלך סולו ענק של טל בן חיים שלקח את לונין, בלמה של קאיירט שתופקד המשחק כמגן, לסיבוב שנגמר בכאב ראש למגן ובבעיטה מדויקת של בן חיים לרשת של פולוטניקוב. שער ענק של החלוץ כבר לאחר חמש דקות של משחק. בדקה העשירית קיבלנו שחזור של המהלך כששוב לונין היה הקורבן של בן חיים, אך הפעם פולוטניקוב הדף את הכדור.

קאיירט ניסתה להשוות את התוצאה כשאנדריי ארשבין מנסה את מזלו, אך בשני מקרים בהם בעט השחקן הרוסי, פרדראג ראייקוביץ' היה במקום. המשחק התנהל בקצב איטי יותר עד הדקה ה-38, אז בן חיים היה קרוב לרשום בישול, לאחר שרוחב טוב שלו מצא את מיכה בהתרוממות טובה, אבל הכדור עלה מעל השער.

מחצית שנייה

שוטא ארבלדזה לא ביצע חילופים עם חידוש המשחק, אך יריבו מן העבר השני ביצע חילוף אחד כשהחליף את אסבדו הצ'ילאני עם איסלמבק. המהלך החיובי הראשון של מכבי בחצי השני נרשם בדקה ה-58, בעת שדור מיכה עבר שלושה שחקנים אך בעט חזק לרשת החיצונית.

בדקה ה-64 קאיירט כפתה שיוויון במשחק, לאחר שכדור קרן של איסאל מצא את הראש של גוהו, שהכניע מקרוב את ראייקוביץ'. 1:1 בגומלין. AD0Y9618

החילוף הראשון של שוטא ארבלדזה הגיע בדקה ה-68 כשאלי דסה נכנס לדקות ראשונת העונה במקומו של דור פרץ. גם יוסי בניון נכנס למערכה כשהחליף את בן חיים החלוץ. ההזדמנות הגדולה של מכבי הגיעה הדקה ה-83, כשהאריס מדוניאנין סיפק צ'יפ גדול לאורלנדו סה, אבל החלוץ הפורטוגלי פגש לא טוב את הכדור ולא הצליח להכניס את הכדור.

ואז, הגיע גל אלברמן. הקפטן הסתער על כדור חוזר ובעט טיל לרשת שהכניע את פולטניקוב. 1:2 למכבי. שער ניצחון של הקפטן שלח את הצהובים לשלב הבא