הרגישו בבית: צפו ב-1:3 של מכבי בפנדורי


פרי גיים

הסיבוב השלישי של מוקדמות הליגה האירופית זימן משחק חוץ למכבי תל אביב שהתארחה אצל פנדורי הרומנית. לאחר שדילגו מעל משוכות לא קלות כמו גוריצה וקאיירט אלמטי, הגיעה פנדורי שסיימה במקום השלישי אשתקד ברומניה.

שוטא ארבלדזה ביצע שינוי אחד בלבד בהרכב כאשר הציב את איגור פיליפנקה יחד עם איתן טיבי, כאשר דור פרץ המשיך לקבל קרדיט באגף ימין. על הספסל חיכו להזדמנות יוסי בניון, ברק יצחקי וגם אלי דסה, כאשר אוסקר סקאריונה שנסע עם הקבוצה לא נכלל בסגל.

מחצית ראשונה

המשחק החל בצורה שווה כשהמארחת מגיעה לשלוש בעיטות קרן אשר לא הניבו פרי. בדקה השישית, הגיע רגע צהוב בחסות מדוניאנין וטב"ח. הבוסני התנהל עם הכדור באמצע המגרש וזיהה פריצה של בן חיים. עם צ'יפ נהדר של הקשר בן חיים הצליח לעבור בצורה נפלאה שני מגנים, ובעזרת בעיטה חכמה הכניע את השוער של פנדורי. 0:1 למכבי, יתרון מהיר מאוד לצהובים. DSC_0097

שש דקות בלבד לאחר השער וטעות בהגנה של מכבי הובילה את יואן הורה לדהור לרחבה, ולהעביר רוחב שהגיע למרז'ליאק, אבל הדיפה גדולה של פרדראג ראייקוביץ' שמרה על התוצאה לטובת מכבי. בדקה ה-30 הלחץ של המארחים הניב פרי כאשר מתפרצת של פנדורי בהובלת וויקולט הסתיימה בהרמה של הקשר ונגיחה של חלוץ הכנף הראה לרשת. 1:1 ברומניה.

היכולת הלא משכנעת של מכבי נמשכה לאורך כל המחצית הראשונה, והצדדים ירדו לחדרי ההלבשה בשיוויון אחת.

מחצית שנייה

שוטא ארבלדזה לא ביצע חילופים במחצית אבל השחקנים עלו עם רוח חדשה. כבר אחרי חמש דקות מכבי ניצלה כדור חופשי _Q7A0639כשהאריס מדוניאנין עם כדור נפלא מצא את הראש של נוסא איגיבור. הניגרי דייק לרשת והעלה את הצהובים חזרה ליתרון. 1:2 למכבי. איגיבור עם שער שלישי במוקדמות.

החילוף הראשון של הצהובים הגיע בדקה ה-68 כשאליאל פרץ נכנס במקומו של האריס מדוניאנין. עם כניסתו, אליאל הגיע למצב טוב ברחבה ויישר את הכדור, אבל אורלנדו סה לא הצליח לדחוק את הכדור פנימה. בדקה ה-76 ארבלדזה ערך חילוף נוסף כשאורלנדו סה פינה את מקומו לעדן בן בסט, שנתן תפוקה מהירה.

ריקן העביר כדור לחילוף הטרי ובן בסט בכדור אלכסוני טוב מצא את מיכה, לא לפני שאליאל פרץ בהטעייה טובה השאיר את הכדור למספר 15 בצהוב. מיכה העביר את השוער ושלח את הכדור לשער. 1:3 למכבי, שער יפה של מיכה ובישול מצוין של בן בסט. החלוץ הגיע לעוד הזדמנות טובה בתוספת הזמן, אבל לא השכיל לכבוש. בסיום, מכבי חוזרת ארצה עם יתרון משמעותי לקראת הגומלין בשבוע הבא בנתניה.