מאזן מושלם: צפו ב-1:2 של מכבי על אשדוד


פרי גיים

מכבי תל אביב הגיעה למשחק החוץ באצטדיון הי"א, אחרי שהספיקה לערוך אימון אחד בלבד מאז חזרתה ארצה מהמשחק בקרואטיה ואחרי שהעפילו לשלב הבתים בליגה האירופית. הצהובים של שוטא ארבלדזה חסרו את עדן בן בסט הפצוע. גם אורלנדו סה לא נכלל בסגל הצהובים. מנגד, טל בן חיים וגל אלברמן שבו להרכב הראשון של המאמן הגיאורגי.

מחצית ראשונה

50 שניות בלבד לקחו לאוסקר סקאריונה כדי להעלות את מכבי ליתרון 0:1. יצחקי היAD0Y9395ה הראשון שניסה בעיטה מ-16 מטרים אך הכדור נעצר אצל סקאריונה. החלוץ הארגנטינאי בעט מדויק מזווית קשה ופנימה. 0:1 מכבי.

בדקה ה-21, בן חיים פרץ משמאל לרחבה. ניבאלדו התקשה לעצור אותו רק בעבירה והחלוץ ניגש לכדור עונשין מ-11 מטרים. בן חיים לא התקשה לכבוש את השני של מכבי והשלישי שלו העונה בליגה.

הצהובים עוד החזיקו בכדור וניסו ליצור מצבים נוספים אבל בדקה ה-40, גדי קינדה ניצל טעות של אלברמן שאיבד כדור. קינדה פרץ לרחבה בלא מפריע ומקרוב בעט פנימה. 1:2 מכבי. רגע לפני השריקה למחצית בן חיים היה קרוב לכבוש את השלישי של הצהובים והשני שלו במשחק, אך הכדור שבעט מזווית חדה פגש את הקורה ויצא החוצה.

מחצית שנייה    

המחצית השנייה נפתחה ללא שינויים בהרכבי שתי הקבוצות. דווקא אשדוד הייתה היותר אקטיבית בדקות הראשונות וניסתה לסכן את שערו של ראייקוביץ'. שוטא הגיב ראשון למצב והכניס את טל בן חיים הבלם ובכך הפך את המערך בהגנה לשלושה בלמים, כשריקן ודסה יהפכו להתקפיים יותר.AD0Y9531

טל בן חיים המשיך להיות השחקן המסוכן של הצהובים בהתקפה והספיק לרשום החמצה נוספת אחרי כדור מצויין שהעביר לו מיכה. איגיבור נכנס במהלך המחצית על חשבונו של מיכה ולא היה רחוק מלכבוש את השלישי אחרי שכדור קרן שנגח פגש את המשקוף.

שתי הקבוצות סיפקו קצב טוב כשגם אשדוד וגם מכבי ניסו למצוא מצבים לכבוש שער נוסף. אולם בסיום התוצאה לא השתנתה ומכבי יצאה לפגרת הנבחרת עם ניצחון שני בליגה. 1:2 על אשדוד.