מכבי הפסידה 2:1 לבני יהודה


פרי גייםAD0Y4620

לאחר הניצחון במחזור הראשון של גביע הטוטו, הצהובים של שוטא ארבלדזה הגיעו לראשונה העונה לאיצטדיון 'המושבה' כשהתארחו למשחק נגד בני יהודה. הצהובים ששיחקו שלושה ימים קודם לכן בגומלין הסיבוב השלישי של הליגה האירופית.

המאמן הגיאורגי פתח עם מערך 3-5-2. כאשר שלומי אזולאי חזר להרכב של מכבי, בעוד שאוסקר סקאריונה ועדן בן בסט משלימים את החוד של הצהובים.

מחצית ראשונה

המחצית הראשונה התנהלה על מי מנוח ברבע השעה הראשונה, כאשר לא מכבי וגם לא המארחים מצליחים להגיע להזדמנויות מול AD0Y4638השער. בדקה ה-15, אנטון מריסיץ' הצליח לשנות את המשחק כאשר בעט כדור חזק לחיבור השער של חביב אוחיון. 0:1 לבני יהודה.

בדקה ה-25 אלי חכמון הורה על הפסקת שתייה, וכנראה שהדברים שנאמרו על ידי ארבלדזה חדרו לשחקנים שעלו חדורים יותר לחידוש המשחק. התקפה מתפרצת של הצהובים בראשת סקאריונה כמעט הסתיימה בהחדרת כדור לטל בן חיים, אך הכדור נהדף לעדן בן בסט שבעט כדור שנחסם על ידי הגנת הכתומים.

בדקה ה-35 חביב אוחיון הציל את מכבי לאחר שמהלך מצוין של דניאל אביטל הסתיים בבעיטה חזקה, כשאת הריבאונד של סהר בנבנישתי פספס את המסגרת. חמש דקות לאחר מכן, עדן בן בסט קיבל כרטיס צהוב על דיבורים מיותרים לשופט.

מחצית שנייה

עם חידוש המשחק ערכו שני המאמנים שני חילופים כל אחד, כששוטא ארלבדזה הכניס את יובל שפונגין וברק יצחקי למשחק. חמש
AD0Y4775דקות מפתיחת המחצית עדן בן בסט הגיע להזדמנות טובה 20 מטרים מהשער, אך הבעיטה שלו לא מצאה את המסגרת. גם בן חיים ויצחקי ניסו גם הם לטווח את השער אך ללא הצלחה.

בדקה ה-65 הכתומים הכפילו את היתרון. סתיו פיניש קיבל את הכדור בצד ימין של הרחבה, בעט כדור שחמק מידי של אוחיון והשאיר את אלמוג בוזגלו לבד לדחוק את הכדור פנימה. מכבי בפיגור 2:0. מיד לאחר השער נכנסו למשחק גל אלברמן ומתן חוזז, כשחמש דקות לאחר מכן השלים ארלבדזה את מכסת החילופים כשהכניס את אורלנדו סה.

בדקה ה-74 עדן בן בסט קיבל כדור עומק טוב, והצליח להעביר רוחב שהשאיר את אורלנדו סה פנוי לדחוק את הכדור פנימה. 1:2 לבני יהודה. לאחר השער המצמק הצהובים ניסו להשוות אך ללא הועיל. המשחק הסתיים בהפסד של מכבי ליריבה העירונית.