אחד משלוש: 0:3 למכבי על רעננה. צפו בתקציר


המחזור הרביעי בליגת העל זימן לצהובים משחק חוץ נגד הפועל רעננה, אחרי ההפסד הדרמטי 4:3 לזניט סנט. פטרסבורג במחזור הראשון של הליגה האירופית. המאמן, שוטא ארבלדזה, ערך מספר שינויים בהרכב, כששיתף ב-11 את ברק יצחקי, אבי ריקן ודור מיכה.

מחצית ראשונהAD0Y6006

מכבי פתחה את המחצית הראשונה בשליטה במרכז המגרש אך ללא מצבים מסוכנים. רעננה השתחררה מהלחץ והחלה גם היא לנסות ליזום. 28 דקות חלפו עד להזדמנות הממשית הראשונה של הצהובים שהסתכמה בשער ראשון של טל בן חיים החלוץ אחרי בישול נהדר של דור מיכה. האחרון מצא את החלוץ בכדור עומק על 30 מטרים. בן חיים המשיך את הכדור לפינה ופנימה. 0:1 מכבי.

לקראת סיום המחצית רעננה רשמה הזדמנות נוספת כבן בנימין ניצל יציאה לא טובה של ראייקוביץ', השתלט על הכדור ובסיבוב על מפתן 16 המטרים ניסה להגביה לשער, דסה היה במקום ועצר את הכדור לפני שחדר. בסיום המחצית הצהובים ירדו ביתרון 0:1.

מחצית שנייהAD0Y6254

המחצית השנייה נפתחה ללא שינוי בהרכב של מכבי, אך בדקה ה-53, הצהובים עלו ליתרון 0:2 משער של אבי ריקן. האחרון קיבל כדור מדור מיכה (בישול שני) ובעט מ-17 מטרים ברגל ימין אל חיבורי הקורות של ינקו. יופי של שער!

מיכה, שרשם שני בישולים במשחק, פינה את מקומו בדקה ה-56 לטובתו של אייל גולסה. בהמשך נכנס גם דור פרץ על חשבונו של ריקן ובן בסט על חשבונו של קייארטנסון.

פרץ, ניסה את כוחו עם הראש בנגיחה מ-11 מטרים ואילץ את יאנקו למתוח את איבריו ולמנוע את השער השלישי. כשהיה נראה שהמשחק כבר נגמר, בן בסט (83) הכניס כדור ענק לבן חיים שפרץ מצד ימין, חלף על פני ינקו וכבש את השלישי במשחק. 0:3 מכבי. צמד לבן חיים. ניצחון לצהובים.