מכבי 'שחר' הפסידה 1:0 לבית"ר טוברוק


פרי גיים

קבוצת הנוער מכבי 'שחר' תל אביב פתחה את עונת 2016/17 בליגת טוטו במפגש ביתי מול בית"ר טוברוק. בהרכב של הצהובים- כחולים כשב-11 של הצהובים עלו: עומר כץ, עמית רוזזנבוים, נעם כהן, פאדי נאז'ר, רון גבאי, שי גולן, תומר אלטמן (ק), נתנאל פרץ, אור דסה, אלמוג איילון, מחמוד עוויסאת. עוד לפני המשחק נפרד המועדון ממנהל הקבוצה דני יוגב, שעוזב לאחר ארבע שנים בתפקיד.

פטריק ואן לוון מסכם את המחזור הראשון בליגת נוער

מחצית ראשונה:

5 דקות מפתיחת המשחק אלמוג איילון הצליח להדביק כדור לקורה השמאלית של טוברוק בבעיטה מ-16 מטרים אחרי כדור שקיבל מאור דסה. גם אלטמן ניסה את כוחו מ-20 מטרים בכדור שכמעט ופגש את חיבורי הקורות. בדקה ה-11 הייתה זו טוברוק שעלתה ליתרון 0:1 משער של גל חסאן שלא התקשה לכבוש מ-6 מטרים אחרי ככדור עומק שקיבל. נעם כהן עצר מתפרצת של טוברוק וקיבל את הצהוב הראשון העונה.

 

מכבי המשיכה ללחוץ ובדקה ה-21 נתנאל פרץ רשם החמצה אחרי מהלך נהדר של הכחולים, כשבעט כדור רוחב מ-10 מטרים מעל לשער של טוברוק. תומראלטמן שוב ניסה את כוחו בבעיטה מ-17 מטרים הכדור לא היה רחוק מהמשקוף. ב-5 הדקות האחרונות גם דסה הצליח להדביק כדור לקורה מ-6 מטרים. אבל הלחץ לא הניב פרות ושתי הקבוצות ירדו למחצית כשמכבי בפיגור 1:0.

מחצית שניה:

המחצית השנייה נפתחה ללא שינויים בהרכבי הקבוצות. הכחולים המשיכו באותה מגמה מסיום המחAD0Y1773-003צית הראשונה עם לחץ על שערה של טוברוק. בדקה -58 גיא שטח החליף את דסה, וכעבור 2 דקות בלבד כמעט והבקיע בכדור חופשי מ-20 מטרים. שוער טוברוק הצליח להדוף.

בדקה ה-62 יצא נתנאל פרץ ובמקומו נכנס עמית שפירא. בדקה ה-65 טוברוק נותרה ב-10 שחקנים. אייל מלול הורחק אחרי עבירה קשה על עמית רוזנבוים.

בדקה ה-81 שטח רשם הזדמנות נוספת כשבעיטה שלו מ-15 מטרים פגשה את ידו של שוער טוברוק שהדף לקרן. בדקה ה-87 עוויסאת הוחלף בפרינס, שכבר בנגיעה הראשונה שלו בכדור בעט מ-16 מטרים כדור שחלף סמוך לקורה.

בסיום המשחק התייחס המנהל הביצועי, פטריק ואן לוון, לסיכום המשחק הראשון של קבוצת הנוער:

"אני לא חושב שיש הרבה מה לשפר למעט יכולת ההבקעה. אני חושב שהקבוצה הציגה יכולת טובה מאוד. השחקנים התאמנו מאוד קשה בימים האחרונים. העלנו את קצב האימונים האחרונים. כשהכדור היה ברגליים שלנו היינו מאוד מאורגנים. הגענו ללא מעט מצבים ולא הבקענו. היריבה, לעומתנו הגיע למצב אחד ולצערי הצליחה להבקיע".AD0Y1692

על ההתרשמות ממחלקת הנוער מאש שהגיע למכבי:

"כמו בקבוצת הנוער גם בשאר הקבוצות יש לא מעט שחקנים עם פוטנציאל גבוה. הפוטנציאל הזה צריך לבוא לידי ממוש במשחקים. רמת האימונים והאינטנסיביות היא מאוד גבוהה ואני מרוצה מזה מאוד. גם מהרמה של המאמנים והיכולות שלהם להביא את השינויים שאני הבאתי איתי לאימונים של הקבוצות".