ליגה אירופית: 0:1 לדנדולק על מכבי


פרי גיים

מכבי תל אביב יצאה למשחק חוץ באירלנד נגד דונדולק במסגרת המחזור השני של הליגה האירופית במטרה להשיג נקודות ראשונות במפעל אחרי ההפסד הדרמטי לזניט סנט. פטרסבורג 4:3. _q7a1005

המאמן שוטא ארבלדזה, שהיה מרוצה מההרכב שרץ בשבועיים האחרונים והשיג שלושה ניצחונות בשלושה משחקים, ערך שינוי כפוי אחד כשדור פרץ החליף את אלי דסה המורחק.

הצהובים עלו עם סרט שחור לזכרו של הנשיא התשיעי שמעון פרס שהלך לעולמו ביום רביעי האחרון.

מחצית ראשונה

את ההזדמנות הראשונה רשמו האירים כשמקלנני השתלט על כדור עומק, התחמק מהנבדל ובאחד על אחד מול ראייקוביץ' היה השוער הסרבי עם ידו על העליונה. דור פרץ ובן הרוש ניסו את כוחם ב-18 מטרי_q7a1093ם אך התקשו להכניע את רוג'רס.

ככל שחלפו הדקות דנדולק המשיכה לשלוט בכדור אך התקשתה להגיע למצבים ממשיים בעוד הצהובים חיפשו את הפירצה בהגנה האירית בהתקפות מהירות, אך לא מדוייקות. בסיום מחצית שקולה אך ללא מצבים שתי הקבוצות ירדו להפסקה ללא שערים.

מחצית שניה

המחצית השנייה נפתחה ללא חילופים בהרכבי שתי הקבוצות.

המשחק המשיך להיות שקול ושתי הקבוצות התקשו להגיע בדקות הראשונות של המחצית השנייה להזדמנויות למעט בעיטה של בן הרוש שחלפה סמוך לקורה של רוג'רס. בדקה ה-59 ערך ארבלדזה את החילוף הראשון של הצהובים כשהכניס את דור מיכה על חשבונו של נוסא איגיבור._q7a1022

החל מהדקה ה-60 מכבי החלה לשלוט בכדור אך התקשתה להגיע למצבים. בעוד שחקני דנדולק ניסו לצאת למתפרצות ונגיחה של קלידוף כמעט ומצאה את המסגרת של ראייקוביץ'. התקפה ראשונה מסוכנת של הצהובים  (69) הסתיימה במסירה של מדוניאנין לקייארטנסון ברחבה. האחרון בעט גבוה מעל לשערו של רוג'רס.

בדקה ה-72 דנדולק עלתה ליתרון 0:1. כדור שטייל ברחבה הגיע להורגן שהרים לקילדוף והאחרון בעט מקרוב פנימה. מיד אחרי השער שספגה מכבי, ערך ארבלדזה חילוף שני בשורות הקבוצה כשהכניס את ברק יצחקי על חשבונו של גל אלברמן.

בדקה ה-81 הכניס ארבלדזה את בניון במקומו של בן חיים החלוץ כחילוף השלישי של הצהובים. כניסתם של בניון ויצחקי הכניסה רוח גבית להתקפה של הצהובים ובדקה ה-82 יצחקי קיבל כדור ממדוניאנין ובעט מ-10 מטרים לגופו של אחד משחני ההגנה. מכבי המשיכה ללחוץ עד סיום המשחק אך התקשתה למצוא את השער המאזן ובסיום ירדה מנוצחת.