מכבי הפסידה 2:0 לחיפה


פרי גייםad0y3824

המחזור השביעי של ליגת העל זימן את אחד המשחקים המסקרנים בכדורגל הישראלי, כשמכבי תל אביב אירחה את מכבי חיפה באיצטדיון נתניה. ארבעה ימים לאחר הניצחון של הצהובים באלקמאר, השחקנים של שוטא ארבלדזה התמודדו נגד הירוקים של רנה מולנסטיין, כאשר במוקד עמדו איך לא יוסי בניון ואייל גולסה שפגשו את האקסית.

המאמן של מכבי ביצע שני שינויים בהרכב לעומת זה שפתח בהולנד, כשנוסא איגיבור ויוסי בניון נכנסו להרכב הפותח במקומם של גל אלברמן ו-וידאר קיארטנסון.

מחצית ראשונה

האירוע הראשון של המשחק לא בישר טובות למכבי. אייל גולסה נפצע בדקה ה-6 ונאלץ לפנות את מקומו בשלב מוקדם לטובת גל אלברמן. בדקה ה-16 התקפה מתפרצת של חיפה מאגף שמאל הסתיימה ברשת לאחר שמריו מוסה הרים רוחב שמצא את אלירן עטר שדייק מהרחבה. 0:1 לירוקים.ad0y4050

מכבי התקרבה להשוות את המשחק לאחר מהלך מצוין של סקאריונה שעבר שני שחקנים, אך גלזר הצעיר עמד במבחן. גם האריס מדוניאנין מקצה הרחבה ונוסא איגיבור במהלך קבוצתי יפה של מכבי ניסו להשוות את התוצאה, אך לא מצאו את הרשת.

גם מהלך יפה של בן חיים ומדוניאנין בסיום שהסתיים בבעיטה של הקשר נעצר, והמחצית הסתיימה ביתרון של חיפה.

מחצית שנייה

שוטא ארבלדזה פתח את החצי השני עם חילוף השני שלו במשחק, כאשר וידאר קיארטנסון נכנס במקומו של טל בן חיים החלוץ. האיסלנדי רשם מהלך נהדר כבר בדקה הראשונה, כשהוריד כדור גדול עם העקב לנוסא. הניגרי כדרר לרחבה, אך בעט חלש והחוצה. גם אוסקר סקאריונה פתח טוב את המחצית, לאחר שהוסט לעמדת חלוץ הכנף השמאלי. הארגנטיני בעט פעמיים לשער חמש דקות מהפתיחה, אך לא מצא את הרשת. ad0y3801

בדקה ה-67 שוטא ארבלדזה ערך את החילוף האחרון שלו כאשר הכניס את ברק יצחקי למשחק במקומו של אלי דסה. הצהובים לא הצליחו למצוא פתרון לבעיית הצפיפות בהגנה של חיפה. בדקה ה-72 גארי קאגלמאכר ירה כדור חזקה מקצה הרחבה שניתז מהמשקוף וחדר לרשת. מכבי בפיגור 2:0.

מכבי ניסתה עוד לצמק את התוצאה, אך ניסיונות של בניון וקיארטנסון לא מצאו את המסגרת. בסיום מכבי מפסידה 2:0 לחיפה בנתניה.