מכבי הפסידה 0:2 להפועל ב"ש


פרי גייםad0y6303

המפגש הראשון בין מכבי להפועל באר שבע הגיע עם המחזור ה-8, כשהצהובים הדרימו עד לבירת הנגב כדי לפגוש את הקבוצה של ברק בכר. כשהן עם אותו מספר נקודות בטבלה לפני המפגש. שוטא ארבלדזה העלה את דור מיכה בהרכב הפותח, בעוד שטל בן חיים החלוץ חיכה להזדמנות שלו מהספסל.

מחצית ראשונה

המהלך המשמעותי הראשון במשחק הגיע בדקה ה-17, כשדור מיכה ביצע מסירה כפולה עם וידאר, והעביר רוחב לסקאריונה שבעט חזק, אך נהדף היטב על ידי גורש. הקשר הצעיר נראה נהדר בדקות הפתיחה וסיבוב גדול שלו על מיחאיל קורהוט ובעיטה מ-20 מטרים כמעט הניבה את השער הראשון במשחק. ad0y6489

בניגוד למהלך המשחק, המארחים עלו ראשונים ליתרון. פריצה של מיכאל אוחנה מחצי המגרש הסתיימה בהכנסת כדור של הקשר למליקסון שהסתבך ברגליים  אך הצליח לייצר חצי בעיטה שאילצה את ראייקו להדוף, כדור השגיע לרגליו של בן שהר שכבש מקרוב. 0:1 לבאר שבע בדקה בדקה ה-28.

הצהובים המשיכו לשלוט במהלך המשחק ואף הגיעו להזדמנויות קורצות של וידאר קיארטנסון ואוסקר סקאריונה, אך השניים לא הצליחו לחדור את ההגנה הבאר שבעית ומכבי ירדה להפסקה בפיגור.

מחצית שנייהad0y6504

שוטא ארבלדזה לא ערך חילופים עם חידוש המשחק לעומת בכר שהכניס את מהראן ראדי למערכה. בדקה ה-61 מכבי ספגה מהלומה נוספת מבאר שבע לאחר שגל אלברמן ביצע עבירה מאחור 18 מטרים מהשער. מאור בוזגלו ניגש לכדור והכניע את ראייקוביץ'. מכבי בפיגור 2:0.

שוטא ארבלדזה הכניס למערכה את בן חיים החלוץ ועדן בן בסט, אך גם שער של האחרון נפסל בטענה צודקת לנבדל. הצהובים לא נראו טוב והתקשו לייצר מצבים אל מול ההגנה של המארחים.

בסיום מכבי רושמת הפסד שני ברציפות בליגה, ארבעה ימים לפני המשחק נגד אלקמאר במחזור הרביעי של הליגה האירופית.